Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Die band is niet origineel bij het horloge. Vrijwel alle horloges kwamen zonder band. Het is wel een band die je heel veel terugziet bij Russen, dus het is een soort Russische “strapcode” van toen.

Je kunt deze band alleen inkorten door de schakels open te wrikken, gaat bij dit type vrij gemakkelijk. Zelf al meerdere gedaan, want mijn favoriete type.

6 likes

Ok Mark,

Gaan we morgen eens proberen :+1:

1 like

Gisteren binnengekregen …
Ik vind um butt-ugly, maar had hem dan ook met name als noviteit gekocht (en dan doet ‘ie het vrij aardig)

12 likes

Ter compensatie heb ik nu deze incoming (maar dat kan nog even duren…)

3 likes

Ik vind de KGB Vostok leuker dan de Reef :joy:
Toch veel plezier met beide.

1 like

Die Reef is inderdaad een dikke klatser hoor. Vindt hem wel mooi, maar ook erg groot :roll_eyes:

Ik hou wel van fors. Bepaald geen bouwvakker, maar qua polsen lukt dat wel …

1 like

Ik had mezelf voorgenomen even te stoppen met de Russen maar kijk wel stiekem met een schuin oog naar die amfibia lijn hoor. Vind ze wel wat hebben :+1:t2:

2 likes

Bij deze oude Poljot banden, moet je de schakels open buigen inderdaad. Goed kijken hoe ze in elkaar zitten. Met beleid komt alles goed. Bij een Amphibia band jaren 2000, heb ik een schakel door geslepen met een dremel. De nieuwe ‘rammelbanden’ hebben uitneembare pinnen.

1 like

Me eerste Vostok . Het wachten kan beginnen :slightly_smiling_face:

9 likes

1 like

Leuk!

8 likes

Heel ander horloge in die samenstelling , mooi ! :ok_hand:

3 likes

Hier zal u nooit spijt van krijgen, van dit horloge ik heb 3 horloges model 420

3 likes

090 horloges blijven ook altijd mooi is bij mij op de tweede plaats, 420 nummer één & 710 nummer drie favoriet .

2 likes

Als je in de gelegenheid bent , dan kan je hier je foto,s plaatsen . :wink:

1 like

Met dank aan @andrepost :+1:

10 likes

Veilig aangekomen zie ik :+1::+1:

1 like

Ook altijd grappig, die voeten ver weg. Leuk horloge!

4 likes

Niet schrikken van de wiebel kroon Bert. :wink:

Goede keus!

4 likes