Of mag het weer?
Heeft u er ook eentje met op de dial Putin te paard die twee vlammende zwaarden hanteert?
Nog niet, maar ik hou me aanbevolen zodra er eentje voorbijkomt op Interwebz
Als horlogeliefhebber vind ik dit dus lastige materie. Het ligt toch iets anders voor mijn gevoel dan die Sovjet horloges met die andere bedrukkingen. Ik heb sowieso geen politiek georiënteerde bedoelingen met mijn horloges.
zou niet weten wat er mis mee is met een verzameling .
Sow hahahaha. Die van mij loopt nu +8 uit de doos (via een app alle dag bij gehouden)
Geen paniek. De amplitude en de beat error zijn zeer gezond.
Klusje voor morgen want ik heb er nog meer die afgeregeld moeten worden.
Ik zou er geen moeite mee hebben. Het is het weergeven van uitingen en personen uit de geschiedenis van een land. Die hebben wel degelijk bestaan en waren van grote invloed. Uit oogpunt van interesse en verzamelen. Een compleet beeld geven. Daarmee zeg je niet dat je het overal mee eens bent.
Dat klopt wel Jan. Jij weet dat, ik weet dat, maar helaas staat niet iedereen er op die manier voor open.
Ik heb gemerkt dat, op het moment dat er een discussie over losging op WUS enige jaren terug, ik dit soort horloges nog wel gedragen heb, maar eigenlijk niet meer op de foto heb gezet.
Ergens heeft die discussie een voor mij leuk aspect (foto’s maken) van de hobby weggenomen.
Dat is eigenlijk triest dat zoiets gebeurd Mark. De wereld zou beter worden van wat gezonde uitwisseling. Denk ik.
Russische propaganda boekjes uit de Russische week aan onze hbs in 1969.
Haha
Nostalgie Jan, maar mooi hoor dat jij dat soort boekjes nog bewaard hebt zeg.
Toen ik vroeger klaar was met school, heb ik gelijk alles weg geflikkerd
Welk type/model/naam is deze Jan?
Post van 1 dag terug Anno. Ook met uurwerk foto.
Ja die had ik gisteren al gezien Jan , maar ik meende dat deze ook weer een aparte benaming had. Ik hou het ook niet meer bij
Elke keer als ik denk dat ik ze wel gezien heb, dan komt er toch weer een voorbij die ik nog niet eerder gezien heb. Of ik heb niet goed opgelet
https://www.bing.com/images/search?q=Specnaz&form=HDRSC2&first=1&scenario=ImageBasicHover .
Hier staan wat foto,s van Julian tussen ,