Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Dank je Jan. Hij blijft toch fors. Ik heb deze week eindelijk ingezien dat de 090, waarvan ik altijd gezegd heb dat deze te groot is (voor mij), een prima maat heeft. De lug to lug van de 090 is verbazingwekkend kort.
Heb er deze week eentje gedragen op een rubberen flat vent en dat is heel goed bevallen. Zo goed zelfs dat de 420 kast een trede naar beneden gevallen is :grinning:
Langs de 090 blijft die 1967 wel een grote bonk staal, eigenlijk net te groot, maar zo mooi om te zien.

Nog wat macro’s gemaakt van de “rising star”, en nee Anno, het doet geen pijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

11 likes

7 likes

Hier 2 (Oost) Duitse/zwitsers horloges. Paar vragen

  • oost Duits of niet? Zwitsers movement…?
  • hoe oud?
  • bescheiden heren modellen of groot dames model?
  • poor man’s Horloge of is dat achterhaald?

Groeten Bill

1 like

De zoekfunctie van het forum leverde zowaar wat op.

Klopt tikt super hard.

Ah ja. Dat ding. Heb ik volgens mij weggegooid uiteindelijk. Hele slechte kwaliteit.

Vind die blauwe best gaaf. Heb je hem al open gehad? Want een Swiss Movement zou toch herkenbaar moeten zijn.

Dacht laat ik hem maar niet open doen. Is nooit gedragen

Avondwissel

10 likes

Incoming uit Rusland, ik hoop niet dat die schatting representatief is :scream:

2 likes

Pfff nee dat mag ook niet hopen idd

Vast niet. Bij Meranom zeggen ze ook zoiets, maar valt in de praktijk heel erg mee.

Moet ie van Mars komen :joy: :joy:

Ze geven altijd een ruime marge aan ivm corona. Is soms wel vreemd want had laatst binnen 2 weken een horloge binnen vanuit de States en ik wacht nog op een uit Oezbekistan en de verkoper zegt rustig dat het zomaar drie maanden kan duren :roll_eyes:

Deze komt uit St Petersburg, daarnaast heb ik er vandaag nog eentje aangeschaft uit Lipetsk. Die geeft 19 januari aan :crazy_face:

1 like

Via Ebay??

Ja, beide Ebay.

1 like

Een tijdje geleden heb ik een bezel uit Sint Petersburg besteld waarbij ook werd aangegeven dat het een maand of vier kon duren, die had ik binnen twee weken.

Er is hoop :+1:

1 like

Van Arkustime?

Ja :+1: kon niet op de naam komen :smile:

1 like