Ja, maar de combinatie klopt wel, want je ziet ze wel meer. Zoals op de rechter hieronder.
De wijzers zijn i.d.d. als rechter horloge op de foto .
Ja prima boek Dirk. Met veel theorie, naamvallen, voorbeeld gesprekken. In het hotel. Op het werk. Met openbaar vervoer. Er hoort een werkboek bij, met oefeningen. En een soort kaart spel waarbij de cursisten elkaar vragen moeten stellen. En een cd met gesprekken. Het was een cursus aan de volksuniversiteit Steenwijk. Helaas had die het al moeilijk voor de corona tijd. We waren 3 kwart van de cursus en moesten tijdelijk stoppen. Dat werd een totale stop. Jammer Ludmilla deed het prima! Kregen nog een soort russische hapjes avond tijdens de feestdagen.
Ja heel mooie taal!
Ach wat jammer toch. Corona gooit toch veel roet in het eten. Zijn altijd hele gezellige leerzame avonden. Maar wellicht over een paar maanden beter vooruitzicht. Volhouden hoor.
Nee, sorry dat niet. Maar ik zie verder geen dingen die alarmbellen doen afgaan. Ook niet aan de voorkant.
Ik ben vrijwel een dat dit een horloge van ergens tussen de 1991 en 1994 is.
Zal eens even de boeken erop naslaan straks.
Fraai ding wel!
Je brengt me op een idee Bas. In het boek van Juri Levenberg staat ongeveer dezelfde, halverwege/ rechts op blz. 11.
Kleine verschillen.
Alleen subdial minuten wijzer met zo’n pijltje erin.
En seconden chrono wijzer de strakke versie.
Verder chrome omcirkeling subdials.
Iets ander cijfertype.
Maar in grote lijnen net zo’n model. Sturmanskie zwart ,logo, kleine subdials. Gewone cijfers op de dial. Sinds 1991 werd het model geproduceerd.
Dus die van Anno is waarschijnlijk daar weer een variant op.
Fotootje Jan ?
Ik heb dat boek van Juri helaas niet
Ga ik maken.
Het zijn matige foto’s in deels zwart wit in dat boek. Kan het dus helaas ook niet mooier maken.
Tja,
Op de rechtse kleine wijzer na, zou het om deze kunnen gaan. Ook een blauwe buitenring
Ja ik denk dus toch dat het een gewoon echt geproduceerde Poljot is Anno. Er waren zoveel varianten. Iets andere wijzer set. Behalve de gewone grote en kleine wijzer en seconden subdial. Cijfertype op de dial is bij jou strakker. En van die ringen rond de subdials bij die uit het boek. Gewoon een variant. Leuk!
Maar Bas heeft meer kennis en boeken, dus ben benieuwd!
Mooie bandjes Mark. Ben benieuwd
zien er goed uit.
Jan is dit de enigste plaats van NL die zo’n taal cursus heeft ,als de corona uit de wereld is dan zou het voormijn nog niet haalbaar zijn cq afstand.
Neehoor, er zijn vele plekken waar de volksuniversiteit Russisch aanbiedt. Aanrader, erg leuk om te doen!
Wat Huub al zegt Richard, er zijn meer plekken. Steenwijk is ter ziele. Maar als je op volksuniversiteit.nl zoekt vind je de algemene site. En als je dan op Russisch zoekt vind je 7, ja zeven, plaatsen waar de cursus gegeven wordt.