Het zou daar nu toch wat rustiger moeten zijn - veel minder boten die aankomen
Het is triest , mijn pakketje uit Ukraine is op de 22e door de douane gekomen maar wacht nog steeds .
Ook eens gehad en toch gekregen Bert.
Ja de partners van PostNL zoals wehkamp , bol.com enz . hebben 24 uur bezorg service ,dit gaat ten kosten van andere post en die blijft gewoon liggen , triest !
O ja, dat zal wel een belangrijke oorzaak zijn.
Maar als het pakje van Bol snel komt vinden de meesten dat weer fijn, lastig.
Simpele oplossing voor alle partijen is i.p.v 24 uur bezorging er 48 uur van te maken
dan is de doorstroming beter …
Doen we!
Maar zonder gein, ik vind een beetje vlot ook prettig, maar direct de volgende dag leveren bij avonds laat bestellen ook redelijk overdreven.
Is dit met een 2209 uurwerk?
Prachtig!
Zou graag zo’n 2809 willen, maar ik ben niet zo van de vergulde kasten – en de mooiste exemplaren hebben dat vaak wel. RVS kasten hebben ook vaak ‘wostok’ op de wijzerplaat staan, en dat wil je natuurlijk liever ook niet. (ik in ieder geval)
Zeker! ik heb meerdere klokjes uit deze periode die echt geweldig zijn in de becijfering.
Eigenlijk een van de belangrijkere dingen die bij mij de doorslag geven bij het zoeken naar een mooi klokje.
inderdaad! een kenner merk ik, dit is de 18K versie.
Hier is het linkje : https://mroatman.wixsite.com/watches-of-the-ussr/mir?lightbox=dataItem-iwf2k5cs
Ik was ook niet zo van vergulde kasten maar de combi met de rode wijzerplaat en de subtiele opzet trekt mij wel over de streep in dit geval.
Dat vraag ik me ook altijd af. Veel mensen noemen het de sturmanskie, maar voor de zekerheid noem ik het meestal gewoon een 3133 chrono
Ik heb laatst mijn Strela even in het zonnetje gezet! Volgens mij heb ik deze (inmiddels oude) aankoop hier nooit gedeeld. Misschien omdat @Koppie al zulke mooie foto’s had gemaakt? (dit is zijn ex)
In ieder geval ben ik sinds juni vorig jaar echt een blij ei met deze ‘pijl’.
Zolang het mineraalglas het houdt is dit zonder twijfel de mooiste uit mijn collectie. Loopt ook als een zonnetje, laatste periode op WatchCheck was de afwijking -0,9 s/d. Daar kun je mee thuiskomen!
Ja lastig, die van jou heeft wel het bommen logo met de vleugels van de luchtmacht. Dat zit ook in kleur op de grijze Sturmanskie’s. Dus dat zou de naam misschien toch rechtvaardigen.
Er zit gewoon een Shturmanskie achterdeksel op.
Poh, daar zitten wel een paar mooie tussen! Ik aas al een tijdje langzaam naar een mooie Luch met een 2209, maar met al die re-dials verlies is soms de moed.
Misschien mijn doel bijstellen naar een 2809 Of zo’n mooie Mir, leuke naam ook.
Ik heb deze ook , heel mooi horloge !