Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Ja. En de kroonstempel is al op de “recente” plaats.

ca. 1981 : Poljot crown removed from chronograph bridge and replaced by a much smaller crown on the main plate beside the escape mechanism.

Dus van tussen ‘81 en ‘89.
Ik ben van ‘86. Dus dat is al in de goede richting

4 likes

Mijn nieuwe Okeah maar dragen😁

10 likes

Je bedoelt die Poljot stempel Bert

2 likes

:grin::+1:

1 like

Foto vergeten :grin:

7 likes

Wat ik niet weet met die H is wanneer er wat gecorrigeerd is , wat ik gelezen heb is de afwijking bij vroege types . Dus met de anker achter plaat mss dat het bij 5 digit gecorrigeerd is dat weet ik niet maar het probleem van de franken Okeah is oa een mix van die 2 . Dus een jonge dial in een oude OKEAH bv .

5 likes

Ja klopt , dat duid op een oud uurwerk …maar nogmaals van uurwerken weet ik nagenoeg niks .

2 likes

Kun je mij in de goeie richting wijzen voor wat betreft een betrouwbare verkoper? Ebay heeft zoveel erop staan, waarbij elke Sturmanskie net even anders is, dat het moeilijk is te onderscheiden wat echt en wat nep is voor een leek zoals mij… :joy:

3 likes

Ik pb je even :+1:

3 likes

Aangezien ik mijn zoektocht naar een vintage Strela/Poljot/Sekonda doorzet en ook de prijzen zie :scream: heb ik besloten om een tweetal Poljot in de verkoop te gooien, dus als iemand interesse heeft, laat het weten. Ps jullie weten zo langzamerhand wel dat het bij mij spotprijzen zijn :wink:

Het gaat om deze twee:

Ik weet het. Beroerde foto’s , maar maak nieuwe als je er lief om vraagt :smile:

8 likes

Sorry Koppie… ik heb er vandaag al eentje gekocht :sweat_smile:

4 likes

Wat hier mist is vooral een goed passende doos, met ruimte voor uitbreiding :see_no_evil:

5 likes

Even een paar betere foto’s.

15 likes

Ik las het even verkeerd. Ik dacht gaat hij nu serieus die bovenste verkopen. :hushed:
Had bijna een bod gedaan. :joy:

4 likes

Hahahahahaha zei het net tegen m’n vriendin! :joy::rofl::joy:

5 likes

Wel tussen de regels (in dit geval tussen de foto’s ) lezen Jan :rofl: :rofl:

3 likes

image
:joy: :rofl: :sweat_smile:

5 likes

Kijk! Daar kan ik wel wat mee! Biedt genoeg ruimte! :heart_eyes:

3 likes

Ik heb deze ook , met zwarte kussens maar heb 5 teveel aan horloges nu :see_no_evil:

5 likes

Wie heeft ooit zo besloten dat die horloges in de doos moeten? Ze kunnen erop, erachter, ervoor, erlangs, alleen eronder zou ik niet doen :thinking:

Voor Vostok vrijdag nog even in de kist gedoken en deze bovengehaald, met opgelegde markers.

14 likes