Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Vostok mag ook! :wink:

2 likes

Niet origineel,wel oud. :smiley:

12 likes

Ander bandje, zelfde klokje…
Wat vinden jullie van de combo?

12 likes

En oh ja… Hoe maak je van een al groter wordend probleem… EEN NOG GROTER PROBLEEM? :joy:

Koop een grotere horloge doos! :+1:t2: :grin:

12 likes

Ik zou zeggen snel terug op een zwart of bruin leren bandje :wink:

3 likes

Zat ook wel te twijfelen!

P.s. Die is al onderweg! :grin::+1:t2::wink:

2 likes

Je heb voorlopig ruimte :ok_hand:

3 likes

Inderdaad mooi op leer zetten. Ben zelf geen fan van nato, maar kan op sommige horloges best wel leuk staan. Alleen niet bij deze😳

3 likes

Mooie doos, maar lijkt niet zo breed of je hebt grote horloges :grimacing:

Denk er om dat de cases elkaar niet raken. Zou zonde zijn. Zo nu hou ik op met commentaar te leveren😉

2 likes

Staat wel pittig dat rode streepje. Best geinig.

3 likes

Thanks voor de tip!

2 likes

Was bedoeld als een soort knipoog naar het communistisch rood… Maar ik weet het nog niet… Misschien moet ik er even aan wennen…

3 likes

Grappig. De wijzerplaat en achterdeksel zijn wel origineel.

1 like

Och, wat is tie toch aantrekkelijk.

17 likes

Hoe show-en jullie je collectie? Zelf heb ik een vitrine kast maar daar kan ik met ongeveer 40 stuks geen ruimte meer in vinden. Dus ben aan het nadenken over een alternatieve manier meer horloges kwijt te kunnen binnen de dm3. Wil geen box zoals Deno want wil van ze kunnen genieten als is achter de werkbank zit. Zat zelf te denken aan iets van PVC leiding een opstelling maken, deze te bekleden met velours en dit in de vitrine monteren. Maar hoor graag jullie oplossingen over het stallen van onze raspaarden.

2 likes

40 :open_mouth:

1 like

Ja, ik vind het ook best weinig. :rofl::rofl:

2 likes

Wat dacht je van zoiets… Heb je nog wat ruimte voor uitbreiding! :+1:t2: :grin: :wink:

Zij is niet inbegrepen!!

10 likes

Ja, dat klopt.
Ik heb zo’n 15 jaar geleden 3 Poljot chronograven gekocht bij dezelfde verkoper.
Ik had al gezien dat ze diverse onderdelen onderling verwisseld hadden, maar het was een leuke prijs. :smile:
In een zwarte Sturmanskie zat een raar 3132 uurwerk.

2 likes

:grin::+1:

3 likes