Toch nog even een wissel om 16.50u.
Mooie avond gewenst!
Erg leuk!
Maar welke spion draagt er nou een KGB-horloge
Leuk ontwerp van die luitjes van dat Spaanse horlogeforum.
Hij is best druk met al die kleurtjes, zou niet hoog op mijn lijstje staan. Maar wel ontzettend leuk dat inderdaad een clubje liefhebbers dit voor elkaar hebben gekregen.
Slimme opmerking, hiermee is direct mijn Boctok hoofdsponsor verraden.
Ja wat vind ik evan?
Een bijzondere layout en inderdaad mooie prestatie van de initiatief nemers!
Mooie dial! Bezel is wat zwaar en niet mijn favoriete kast. Maar verder best leuk!
Herstel. Heb nu het filmpje gekeken. Opgedragen aan de mensen die overleden zijn bij de ramp van Chernobyl. Vandaar ook Припять. De stad nabij de centrale. De wijzerplaat is afgeleid van een wand klok bij een zwembad in de nu spookstad. Op de achterzijde een gedenkplaat. Wijzerplaat is volledig lichtgevend en extra anti magnetische bescherming in de kast. Respect!
Hij staat nog steeds op 90
Dat zeg ik! Te duur!
( geintje)
Maar pas op, de laatste minuten.
klopt de klok hangt er nog steeds in het zwembad, af gelopen augustus heb ik er een documentaire over gezien, ik meen op Discovery. (de wijzerplaat ziet er leuk uit ,maar inderdaad de kast spreekt mijn niet echt aan.)
of je valt juist niet op als KGB agent
Aardige collectie! Wat is dat voor een interessante blikken trommel? Model van een ruimte satelliet of zo?
De Vostok 1.modelbouw pakket uit eind zeventiger jaren van Revell. bewust grof gehouden zoals Russische andere bouwwerken.
Op één foto zie je een rechthoekig papieren verpakking op de vostok1. Wat zou dat zijn…? Kregen soldaten verstrekt in het veld…
Blij dat jij de vraag stelt
Je weet het echt niet? Volgens mij wel.
Een eerste overlevings behoefte/benodigdheid als je met een groep mannen lang van huis bent. Rara??
(Do not use this at home! De veiligheid wordt niet meer gegarandeerd).
Twee Molnia zakhorloges, links de Salut, rechts de Kristall.
De Salut is een oudje uit 2de kwartaal 1948, de Kristall 2de kwarlaal 1962.
Indrukwekkende collectie zeg. Mooi geëtaleerd zo met al die onmiskenbare Sovjet rekwisieten. Mooi gedaan, toch zeker wel een permanente tentoonstelling?