Je zou hier wel een notificatie in kunnen stellen voor voorraad.
Kijk eens bij Meranom. Prettige webwinkel met goede service. Gele bezel moet je er meestal zelf bij gaan kopen bij die Russen.
Ha ha gelijk met Mark.
Super bedankt man ik heb me subscribed hopelijk komt hij nog ooit op voorraad, wie weet!
Haha ik zou dat op zich ook geen probleem vinden maar ik ben niet zo handig dat ik die dingen kan wisselen. Ik wilde gewoon een mat-geel horloge.
Bedankt voor alle hulp eigenlijk wordt gewaardeerd.
Mocht het ooit van pas komen, klik ik hem er op voor jou.
Vol verwachting ging ik kijken!
Ook uitverkocht. Vraag me af of het gele gevaar ooit nog op voorraad zal komen haha.
Dat is bij Meranom inderdaad altijd maar de vraag, ik acht de kans groter dat je er sneller eentje voorbij ziet komen op Ebay (naast die uit de US van nu).
Dat gebeurd soms wel bij Meranom. Met name succesvolle SE modellen komen af en toe terug. Maar is goed om een melding in te stellen want ze zijn zo weer weg. Had je niet verwacht van de russen he?
Ik ga het in de gate houden, weet ook niet of die dingen makkelijker te krijgen zijn binnen Rusland zelf. Vriend van mij is getrouwd met een Russische haar familie woont nog in Rusland dus ja wie weet daar eens lief vragen. Maar ja dan moet ik wel weten waar je die krengen daar krijgt.
Geduld is een schone zaak zullen we dan maar zeggen.
Het is gewoon lastig een leuk geel horloge te vinden.
Wat Mark ook zegt, ebay. Al heel wat weggehaald. Handigste is dan te zoeken op een type nummer en de naam Vostok en Amphibia. Of komandirskie.
Ja of toch maar voor deze gaan: https://www.ebay.com/itm/RUSSIAN-VOSTOK-KOMANDIRSKIE-650855-MILITARY-AUTO-WRIST-WATCH-NEW/254771224960?epid=16021880492&hash=item3b518c6180:g:YpUAAOSwkEJfpncB
Tis de laatste geloof ik dus… Maar zie nu pas dat hij een date wheel heeft, dat wil ik niet… Ik ga wachten tot die op voorraad komt en anders pech. Af en toe ebay checken.
Ja lijkt niet gek. Kijk even bij revieuw van de verkoper. En of verzenden naar Nederland geen probleem is. Meestal niet.
Ik ben erachter! En ik heb een tip.
Deze staat toevallig op amazon en met een price tracker kan je dan beetje inschatten of er nieuwe voorraad zal komen. Van dit horloge zie je dat hij heel lang gewoon verkrijgbaar is geweest. Maar gaten van 1 of 2 maanden tussen de stock komt dus ook voor. Hij is nog heel even verkrijgbaar geweest in december. Dus of hij is gewoon populair geworden en daardoor snel weg, of hij is wat teruggeschroefd in de productie. Maar ik denk dat hij rond februari vast de kop kon opsteken. Ik hoop dat andere misschien ook iets hebben aan deze tip. Je kan zo toch een beetje een voorzichtige voorspelling maken.
Wat vinden we hier in dit hoekjes rus-liefhebbers van deze horloges? Lijkt een koopje voor 18000rub.
Leuke modellen en orgineel vostok caliber!
De kast is mooi klassiek en de kroon lijkt sterk op de orginele van jaren 50/60.
Veel mooie elementen, maar heb altijd bijzonder weinig met faux-patina.
Dan zou ik toch echt een “echte” foto moeten zien om te kijken hoe dat oogt.
Maar op dat aspect na lijkt het mij wel een mooi horloge
wat een geweldig horloge !
Thanks
Ligt er wel een beetje aan waar de familie woont. In Pjotr, Moskou of Novosibirsk maak je bij de grote zaken nog wel een kans. Anders houdt het al snel op. Internet bestellen is in Rusland ook gegroeid.