Mijn bijdrage op Vostok vrijdag .
U boot met titanium kast . Hoe zit dat met die horloges met titanium kast ?
Toen CCCP Rusland werd en er vrije handel mogelijk werd konden mensen een horloge met titanium kast bestellen , dit was een extra optie .
Dit verklaart waarom er zo weinig titanium horloges zijn , zeldzaam dus !
Wat is nu het verschil in gewicht met de stalen 420 Bert?
Ik heb geen vergelijkende kasten Jan . Model U boot is iets kleiner en de Scubadude is een slag groter als de standaard 420 maar ze voelen wel wat lichter aan als de gewone 420 . Dus laat ik zeggen deze Scubadude is iets lichter als de standaard 420 , met automatisch uurwerk .
De U boot is een opwind uurwerk .
En een handopwinder dus een fijne lage caseback, ligt mooi op de pols!
Zit heerlijk , helemaal waar !
Moeilijke keus! Die zwarte bezel is best zeldzaam denk ik.
Ik weet niet of die zeldzamer is Jan. Ik zie alleen dat die van jouw en die van Huub een wat hogere lumedot hebben op de bezel en die van mij niet.
Je mag er van uit gaan dat een zwarte bezel in die staat lastiger te vinden is .
Dat geld voor alle met zwarte bezel , immers de standaard bezel zit doorgaans overal op .
De bezel met hoge lumepip is een moderne reproductie van jouw model.
Hij is ook heel apart en leuk hoor. Zou zelf niet zo snel zoiets kopen, maar leuk vindt ik ze wel
Die van jouw is orgineel uit de cccp tijd, verwacht ik, dus meer dan 30 jaar oud. Die willen wel eens meer slijtage vertonen. Die van mij is net een jaar oud geworden schat ik.
Klopt hoor! Die van mij was zo afgetakeld dat ik ook eens een nieuwe heb gekocht. Ik vind die combi van sniper-zwart-zwart zo mooi; ik kon niet wennen aan die andere
Hoewel ik 'm zo op staal wel heel gaaf vind!