Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ik wil gewoon eens zeggen dat dit een van mijn favoriete topics is om te volgen, een van meest levendige en iedereen is super enthousiast, en er zit best heen interessante klokjes tussen ook :clap:

5 likes

De Raketa weer om de pols,

11 likes

Mijne ook, niet alleen omdat ik een aantal Vostoks heb maar vooral om de leuke sfeer en het enthousiasme!
Heb je zelf al Vostoks? Ze zijn niet alleen leuk maar ook vrij degelijk, origineel en helemaal niet duur…

2 likes

Nog geen Rus in het bezit, ik heb kleine collectie LEDs, die ik werkend wil krijgen…en gisteren een Omega Genève gekocht als mijn eerste automaat…wie weet daarna een Rus :wink:

4 likes

Ook leuk, ik had eind jaren 70 als tiener een LED horloge van Texas Instruments.

Dat is een fraaie aanwinst!

Ik zeg: doen! Voor het geld hoef je het niet te laten… Degelijk, automaat met 10 jaar service interval, waterdicht… Wel eerst hier wat advies inwinnen waar ze te kopen en welke het lekkerst dragen, niet alle Vostok kasten dragen even comfortabel. En er zijn uiteraard nog andere Russische merken.

2 likes

Hier een deel ervan

3 likes

Leuke collectie! Niet allerdaags! :+1:

Misschien kun je het gaan combineren? LED’s en Russisch? :grin:

11 likes

Voordat ik het vergeet: Ik had wat rubberen seals besteld, naar ik dacht voor m’n vintage amphibia sniper dial, maar ze zijn te klein. Ongeveer 31mm buitenkant. Volgens mij passen ze wel in die kleinere Komandirskies die ik hier wel zie, met die tanks en onderzeeboten op de wijzerplaat en zo. Iemand iets nodig?

2 likes

Of die dames modellen Vostoks? Met 34mm kast.

1 like

Goedemorgen,

De Wit-Russische Luch uit Minsk.

13 likes

Deze is mee vandaag

15 likes

15 likes

Dit is een Miyota quartz toch? Een heel mooie en elegante dresser.

2 likes

Die zit er idd in.

Wsl wel geassembleerd in Wit-Rusland zoals op de dial staat :nerd_face:

2 likes

13 likes

Mooie Aviator!

2 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen!

18 likes

Iedereen een fijne Vostoc vrijdag, helaas doe ik nog niet mee. Daarom vandaag nog een keer mijne Raketa.

17 likes

Met elke andere rasechte Rus kunnen we prima leven op Vostok vrijdag :wink:

2 likes

Op deze Vostok vrijdag moet ik het zonder Vostok stellen
Mijn dame in ik bivakkeren een nachtje in het hoge Groningen. En dat zonder Vostok
Gisteren vanuit Brabant het Groninger museum bezocht om de Rolling Stones tentoonstelling mee te maken en dan is ook nog weer terug rijden wel heel veel gevraagd.
Dus voor nu maar een archieffoto.
Misschien straks een verse.
Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

16 likes