Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

In betere tijden…

Flinke inflatie bij onze dictator Loekasjenko :joy:

1 like

Bestel er nu gewoon 2 Folkert. Deed ik ook. Achteraf nog 1 bij moeten nemen. Die geinige met 8 melodieën of zoiets! :notes: zeker voor die prijs toen. :sweat_smile:

1 like

Verwacht je een horloge uit Sumy in Oekraine, krijg je een berichtje dat het daar weer is aangekomen…
En om nu zomaar opnieuw verzendkosten te spenderen. Maar de afzender had nog wel een ander ouder horloge liggen. Dan werd voorkomen dat ik tweemaal verzendkosten voor 1 horloge zou betalen :thinking:
Kortom, nu heb ik een Cornavin erbij. Voor zo ver ik weet een ouder Zwitsers merk met een zijpaadje in de USSR. Maar hoe dat paadje liep moet ik nog uitzoeken.

Onder boe-geroep voor die zot uit het Kremlin die gisteren weer eens te lang georeerd heeft, wens ik iedereen een mooie en fraaie Vostok-vrijdag toe.

10 likes

Iedereen een mooie Vostok vrijdag,

8 likes

Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

10 likes

Haha, nee één is voldoende. Als ik 'm al geleverd en betaald krijg, het is Wit Rusland hè. Gewoon een experiment… Bandje koop ik op AliExpress, ik vind hun eigen banden niks. Of ik zet er gewoon zwart Hirsch leer op.

2 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen…

11 likes

Op een bruin met blauw hemd kan maar één horloge gaan natuurlijk :smile:

15 likes

Mijn vader zei altijd, een paard moet niet alleen lopen. Zijn sociale dieren.
Dus maar even opgelost. Let op de kleine verschillen in tekst.
Mooie Vostok vrijdag mensen!

9 likes

Pobeda vandaag.

15 likes

Het zijn goeie horloges , maar ik zou nu geen Russisch horloge kopen want daar mee steun je het doctorale systeem van onderdrukking en moorden

dictatoriale…

Even zoeken, oh je reageert op een topic van afgelopen zomer…

Daarom koop ik de ene na de andere, van sympathieke gewone Russische burgers.

6 likes

Terwijl onze overheid wel vlot de BTW en import kosten zonder veel poespas binnenrijft als er iets vanuit ginder toekomt!

1 like

daarmee

goede

3 likes

Mijn Old Lady komt binnenkort weer om de pols. Nog even weer een bandje er aan zetten.
Wie valt iets bijzonders op aan de dial?
Ze ligt nog even te rusten na de perfecte service van @vouwfietser! :+1:

Typisch voor de opvallend vriendelijke en hulpvaardige sfeer in dit topic!
En dit al vele jaren.

Laten we het hier over horloges hebben graag.
Volgens mij is het een horloge forum dacht ik?? :thinking:

14 likes

De index op 12?

Ik doe vandaag ook weer mee. Wat een mooie blauwe sunburst toch.

10 likes

Klopt.
Ik vermoed een gevalletje van te weinig opleg indices in het bakje bij de productie lijn. Dan maar zo opgelost. Net of het zo hoort. :grinning:
Ik zie namelijk geen enkele beschadiging van los geraakte indices.
Leuk detail, is ze een beetje uniek. :wink:

Ook een fraaie blauwe, Pixel!

1 like

Het stoort ook totaal niet. Als je het niet gevraagd had, dan had ik het waarschijnlijk niet gezien. En net omdat het bij de 12 is kan het wel. :+1:t2:

1 like

Nieuw bandje voor Vostok Vrijdag.

13 likes

Mooie VV

14 likes