Deze zit in Aalsmeer en hier kun je echt nog lekker snuffelen en graven. De spullen worden niet heel erg uitgezocht van tevoren. De tweede die we hebben bezocht zit in Haarlem en daar heb ik goede contacten om aan horloges te komen, niet dat ik altijd mazzel heb, maar best wat leuke horloges vandaag gehaald.
Even voor de zekerheid 31 foto’s maken en dan recycleren.
Ik ben met wat vervelende, vettige klusjes bezig nu, dus geen horloge aan. Straks nog eens een Vostok aan zwieren.
Zo werkt dat niet ik post nooit archief foto’s, op vrijdag heb ik vrijwel altijd een Vostok om de pols.
Ik ook, geen straf.
En vrijdag volgt vrijwel altijd een zaterdag
Dat zijn alletwee vaststaande feiten die niet speciaal benoemd hoeven te worden Folkert :
Hmm, voordat ik HF lid werd, ruim 2 jaar geleden, had ik nog nooit van Vostok horloges gehoord en dagelijks zo’n lelijke Garmin om de pols.
Maar nu is het inderdaad een vaststaand feit op vrijdag.
Die dingen hebben een vreemde aantrekkelijks kracht. Heb ook andere merken, maar pak toch eerst een Amphibia en het zijn niet de meest elegante horloges. Alleen als het een beetje chique moet, zoek ik wat verder in de kist.
Mee eens, ze zijn uniek.
Toch vind ik sommige, zoals mijn “Panerai” nog best goed passen bij nettere kleding.
Ik bedoelde natuurlijk ook alleen voor de mensen uit dit draadje.
Ook hier op het forum heb je mensen die er niet dood mee gevonden willen worden.
Gelukkig weten wij beter.
Mee eens. Ook de vintage Amphibia, met achthoekige kast en sniper dial, kan gewoon bij alles. En zo zijn er wel meer.
Was ook maar een grapje natuurlijk. Als bewijs heb ik de WUS limited Vostok om, waar ik de datum helemaal van 11 naar 8 heb verzet.
Wat een mooie wijzerplaat!
Dat is een hele klus!
Ja. Ik vind de space age verwijzing heel leuk en de overgang van de rode kleur is heel mooi. Nog iets mooier in het echt. Alhoewel ik niet zo fan ben van rood…
Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar het was even inderdaad.
Vanmiddag weer levend gemaakt. Dat wil zeggen uurwerk uit elkaar, schoonmaken en weer monteren en smeren.
Cornavin met ZIM 2608 uurwerk.
Held.
Tja, zoals zoveel, zullen we het op een hen model houden?
Zo is dat, mee met de moderne woke tijd.