Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Goedemorgen,

Sekonda met mooie linnen structuur op de wijzerplaat:

:ukraine:

11 likes

Mooie hoor!
Even een nieuw bandje en wat oppoetsen. Dat verdiend die wel. :wink:

3 likes

En hier een nieuwere variant, 42mm. Aan de Waal in de Ooijpolder.

15 likes

Bij Nimwege. :wink:

1 like

Heeft iemand ervaring met kopen bij deze partij?

https://www.vostok-watches24.com/catalog/amphibia-170/4382/

Betrouwbaar adres, reken op enkele weken levertijd (post, kies DHL Express indien mogelijk) en ca. 25% extra kosten voor import van buiten de EU.

N.B. Wil je specifiek deze GMT kopen? Doen! In het echt is ie nog mooier dan op de (waardeloze kwaliteit) foto’s op de website.

Alleen de originele RVS band is een beetje bling en heeft wat meer speling op de schakels dan ik gewend ben maar een andere band doet wonderen.

12 likes

Ah thx! Ja voor de rond 200 euro is dit volgens mij echt een top gmt! En ik vind die Vostoks heerlijk, behalve de datum verzet :joy: die GMTs zijn dan ongeveer de enige modellen zonder datum.

2 likes

:+1: mooi hoor!

1 like

Dat is het zeker, mijne loopt mooi constant ca. +8 seconde per dag voor. De GMT wijzer draait vast mee, tijd in een andere zone aflezen door de bezel te draaien.

De vorige generatie GMT had wel een datum maar ik mis m niet. Het semi snelverzet werkt aardig vind ik maar het blijft een ding.

En als je net als ik geen fout ingestelde datum kunt verdragen… :grin:

2 likes

Echt! :open_mouth:

Heb jij daar last van?? :wink:

Ik ga het proberen…

Oeps, excuus! :sweat_smile:

Andere dan maar…

Shit! Alweer te ver… :face_with_raised_eyebrow:

Laatste poging…

Yes! Mijn trouwe paardje heeft me gered!
Al weer een paar dagen om de pols. Nog in test fase. :grin:

13 likes

Echt, ik verzet me ertegen maar het lukt me nog niet… :grin:

Het is je vergeven… :wink:

Ik trek het niet meer! :joy:

Heerlijk! Toffe cavalerie Vostok :horse:

1 like

Inspiratie voor een avondwissel… Nu op AliExpress staal met vlinder sluiting.

15 likes

Dank! :grin:

Zeer geslaagd! Mooie stoere combinatie! :+1:

1 like

Dank, al draagt leer ook erg comfortabel.

1 like

17 likes

20 likes

13 likes

Keb em ook, de champagne dial met een mooi mocca leren bandje. Ziet er tien keer sjieker uit dan wat het kost. Zonder date een echte dress watch voor de happy few die niet op een minuutje hoeft te kijken :sunglasses: :champagne:

17 likes

Dat is wel een heel smaakvolle combinatie. Op de renders bij Luch.by is dat vaak moeilijk te beoordelen.

3 likes

Heb het bandje er later bij gekocht. En dat kwam aardig in de buurt van wat het horloge gekost heeft haha! Het oog wil ook wat, nie waar? :grin:

2 likes