Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Nog nooit meegemaakt, scheuren en dikke vervorming lijkt wel zink pest :scream:

5 likes

Ja dikke kans. Echt jammer. Zo’n cockpit klok van het zelfde model is redelijk lastig te vinden denk ik. Weet wel dat Julian Kampmann ze ook verhandeld en hij heeft een service “afdeling”.

12 likes

Proletariërs aller landen verenigt u!

Dat was trouwens iets van Karl Marx

En daar boven staat de handtekening van Vladimir Lenin denk ik.
Leuk horloge. :blush:

1 like

Mijn eerste post op het forum. :grinning:
Ik ga mij nog voorstellen in een apart bericht. En foto’s plaatsen in de betreffende posts van de merken. :ok_hand:

Raketa, gekocht in 2010 op het vliegveld van Moskou.

Groeten, Henk

17 likes

Als ik me niet vergis zou je @vouwfietser kunnen benaderen. Ik herken die vliegtuig instrumenten/klokjes

Wel gelijk iets moois. Raketa heeft mooie designs

Welkom Henk! Een mooie Raketa! Leuke binnenkomer. Heb je al meer horloges verzameld?

1 like

Mijn collectie zit niet echt lijn in. Maar een mooi of apart design en leuke wijzerplaat ben ik altijd voor in.

Hoi fdpg1963, Bedankt voor het welkom.
Ja ik heb best wel een redelijke verzameling. Niet echt de absolute topmerken. Maar wel ben wel tevreden met wat ik bij elkaar gesprokkeld heb. Gaat eigenlijk een beetje uit de hand lopen. :relaxed: Dit jaar al 6 horloges. Waaronder een N.B. Yeager

1 like

Leuk hoe die tekst doorloopt! Uniek horloge. Raketa heeft altijd wel pittige ontwerpen gehad. Welkom hier Henk!

1 like

Oh dan zit je hier helemaal goed! Genoeg verschillende merken en algemene topics.

Ik doe het wat rustiger aan, pas 8 horloges gekocht in bijna 2 jaar. En 2 erfstukken laten opknappen.

We zien je vast nog wel in andere topics opduiken…

Ja je gaat helemaal los zie ik. Zelf doe ik het ook rustig aan.:joy:

3 likes

:thinking::blush::rofl:

1 like

Winkel india

:wink:

4 likes

Wat een leuke Raketa Henk! Enne, пожаловать op dit Russische draadje. Moet je wel zuinig op zijn. Even een ander bandje scoren is er niet bij. Inderdaad, Raketa is in aantal vrijwel de grootste creabea van het oosten. Over het verzamelen van verschillende Raketa’s, de hoeveelheid geproduceerde varianten hoeft geen belemmering te zijn. Kijk maar naar Alexander, daarentegen had hij wel het geluk op de fabriek te werken en dus van elk model er eentje mee te mogen nemen.

6 likes

1 like

Naar wat voor onbetrouwbare nieuws zenders kijk jij nou? :thinking: :wink:
Helaas eigenlijk geen grap.

1 like

De like is voor de 2e regel. :+1:

1 like

Vandaag deze scuba om de pols.
Maar even een vriendelijk plaatje posten!

12 likes