Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Doe ik ff mee met de Panne look a likes.
Niet dat ik hem momenteel draag maar gewoon omdat het kan.
Hekkensluiter van de Boctok vrijdag(?). Hopelijk allemaal een leuke dag gehad? Ik zeker!! Laatste werkdag voor de vakantie. Ben er even 5 weken tussenuit. Uiteraard naar het noorden, maar nu voor de verandering naar het uiterste noorden, op de fiets met hulpmotor.
Tadaaa!,

13 likes

Niet de minste Boctok! Broertje van de mijne.

2 likes

Mooie vakantie gewenst Dirk! In Frankrijk dreigt weer 40 graden plus. Je hebt gelijk.
:camping:

3 likes

15 likes

Vooruit, hier ook maar eens een fotowedstrijd crosspost dan. Want het blijft wel een Vostok :sunglasses:

10 likes

Dit is

een vostok-wekker.
Aardbol met raket

14 likes

Wat een rust hier… Spul maar ff opschudden met de Agat Zlatoust! :fist:

16 likes

Ik nam net een foto van de Šturmanskie maar de context ligt nogal gevoelig. :joy:

2 likes

Hoezo? Staat er een Russische maanlander op? :grin:

1 like

Meh, vooruit dan maar. Repostje. :yum:

12 likes

Ik heb een schitterende foto van mijn 3 Sthurmanskie’s in formatie “vliegend” boven een nachtelijke lucht foto van Moskou. Gemaakt voordat de oorlog begon. En zonder bijbedoelingen gemaakt toen. Heb er nu toch moeite mee om die te posten.

Maar gewoon het horloge als hobby moet kunnen toch. :blush:

Loena 25 rip. Ergens vind ik het nu niet heel erg. Hoewel ik ruimtevaart op zich erg interessant vind. :wink:

15 likes

Wat mij betreft wel, hobby gescheiden houden van politiek. Zijn gewoon mooie horloges en ik heb geen moeite om ze te dragen.

6 likes

Geland? Zover kwam het niet

2 likes

dit vind ik mooie horloge model 1190

Pobeda sproetjes!

15 likes

Vandaag ook weer de Sturmanskie.

20 likes

Hij loopt als een krant maar ik vind hem evengoed supermooi, deze 1955 Pobeda.

13 likes

Titanium Vostok nog eens vandaag:

13 likes

Toen ik een cursus Russisch deed bij Ludmilla van de volksuniversiteit, en ik vertelde over de horloge hobby, noemde zij direct Pobeda. :blush:
Vostok of Poljot zei haar niet zoveel. :thinking:
:grin:

2 likes

Net wat onderdelen besteld, zowaar een NOS veer gevonden, voor de zekerheid een donor uurwerk, en dan gaat 'ie binnenkort in de revisie.

Ludmilla heeft goeie smaak. Ik heb Vostoks en die zijn badass, Kirovskies en die zijn quirky (de “crab claw”) maar dit horloge is gewoon classy. Soviet chic.

1 like