Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Die heb ik ook gehad. Ik heb nu deze besteld:

(Die met de witte subdial)
Als je het bericht aanklikt staat daar ergens in de buurt een linkje.

1 like

Jazeker Jan, ik heb nu 14 horloges in totaal en er zijn er nu al die ik nauwelijks draag. Niet van plan nog veel toe te voegen om alleen maar “een verzameling te hebben”. Maar de 170863 heeft echt iets voor mij. Zonder cijfers, subdial niet dwars er doorheen en die mooie wit/blauwe GMT wijzer.

2 likes

Mooi! Blauwe rand op GMT wijzer is het mooiste.

Afscheidskadootje gekregen. Vanavond om :heart:

14 likes

Ik hoop m nog eens in het blauw tegen te komen. Nieuwe voorraad verwacht ik niet meer.

Heb hem even opgezocht. Relatief rustige dial, met zeer fraaie blauwe wijzer inderdaad.
Ga er voor Folkert.

1 like

Hoi,

als ik me goed herinner heb ik die bij Vostok Watches24 gekocht. Stond gewoon in de catalogus, zo te zeggen.

Fijn weekend.

1 like

Stil hier op het vriendelijkste topic van HF. :blush:

Paar Poljot’s maar?

Militaire en civiele Sturmanskie.
Onderscheid is:
Rvs of Chrome kast.
Vaste en draaibare bezel.
Hacking 31659 uurwerk en standaard 3133 uurwerk.

Deze is civiel. (Zie ik eerlijk gezegt liever momenteel)
Deze komt aardig overeen met een ruimte vaart uitvoering. Iets ander lettertype.

Met dank aan de fraaie verzamelaars site Netgrafik!

Ook geleverd met opdruk voor bedrijven en promotie etc.

Zoals deze, helaas niet in bezit.

16 likes

ik ben terug van vakantie 7 weken Hongarije de poesta ,ook naar huizen Jagt niet wat ons behaagt maar dat komt wel dus ik
leef nog

1 like

Welkom terug Richard!
Ook nog een Russisch horloge gekocht misschien?

1 like

Doe ik toch gezellig even mee met de Sturmanski uit mijn collectie!
Nog steeds heel blij mee.

@rd11, begrijp ik nu hieruit dat je in Hongarije wil gaan wonen?
Leuke uitdaging. Platte land of stad?

13 likes

eerst een vakantie woning ,want ik moet nog twee dagen per week les geven in , G 6 lassen nog vijf jaar ( wel platte land of een boerendorp, wel dat de stad op zo’n een uur bereikbaar is wij houden van rust het liefst rond het Balatonmeer Ik zou er dan ook willen gaan wonen

1 like

Nee helaas geen horloge gekocht waarschijnlijk in Boedapest te koop , ik heb er ook niet naar gezocht ,totaal geen internet aan gehad ,enkel zaken die in de NL lopen soms heb je geen eens verbinding .

1 like

Ok snap ik. We zijn eens in Boedapest geweest. Prachtige stad! Bestaat letterlijk uit 2 delen. Boeda en Pest. Toen had ik nog geen horloge hobby. Kocht er een Trabant (modelletje) en een kunstig mesje. In zo’n mooie grote overdekte markt. De badhuizen zijn daar ook schitterend en beroemd. :blush:
Even plaatjes gekeken, bij dat Balatonmeer is het ook mooi! :+1:

1 like

Dat klopt je hebt Boeda en pest die badhuizen zijn mooi maar voor mij niet om te gebruiken , mijn vrouw wel ik ben nu ontopic bezig

Off topic Richard! Vlug een horloge posten om het goed te maken! :wink:

8 likes

dit is die van mijn

9 likes

eerst een vakantie woning ,want ik moet nog twee dagen per week les geven in , G 6 lassen nog vijf jaar ( wel platte land of een boerendorp, wel dat de stad op zo’n een uur bereikbaar is wij houden van rust het liefst rond het Balatonmeer Ik zou er dan ook willen gaan wonen

1 like

Collega aangestoken met het Sovjet horloge virus,vond mijn big zero erg mooi,en heeft er ook eentje aangeschaft en is aan het verder zoeken naar zijn volgende horloge (met bruine cccp band)

12 likes

Goedemorgen, vorige week onverwachts van een goede vriend een lot Russen overgenomen waaronder deze.

13 likes