Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Vanwege het slechte weer m’n vintage opgeborgen en nu deze weer om de pols.

10 likes

12 likes

Zomaar wat

16 likes

Schitterende collectie heb je Bill :+1::heart_eyes:

1 like

Vandaag weer Raketa,

11 likes

Vandaag deze voor het eerst maar eens om de pols. Ik moet alleen snel op zoek naar een bandje dat beter bij het horloge past, want een goudkleurig gespje staat voor geen meter :rofl:

10 likes

Andere gesp, bandje ziet er wel goed uit

3 likes

vostok amphibia

12 likes

Mooie collectie Bill. Ik heb een beetje een zwak voor oranje/koperkleur dus die onderste is wel echt gaaf.

Die nam ik ooit over van forum lid. Die had de zwarte bezel zelf gewisseld met een oranje originele

1 like

Hoho, dat is een volwaardige kanonbal :grin:

1 like

En ik doe ook nog eens mee vandaag.

12 likes

Ik vind hem zelf wel goed gelukt.

11 likes

Nice, maar eens even kijken als ik een keer in het bezit kom van een soortgelijk model. Erg leuke bezel.

Ik verwacht dat deze orginele is gebruikt. Geschikt voor veel kast modellen. Waaronder model 100 zoals die van Bill. :blush:

1 like

Mooi strak, mede te danken aan het ontbreken van de lollipop. Heel fraai.

2 likes

Om de lumi wijzerplaat meer tot z’n recht te laten komen de luminantie uit de wijzers weggenomen en voorzien van een andere kleur.

5 likes

Dank! Wijzerplaat komt van Raffles, bezel van Murphy en de insert weet ik niet meer, ik geloof Yobokies of zo. Wijzers en het horloge zelf van Meranom. Tijdje bezig geweest om hem goed af te regelen en nu loopt hij al bijna een week met 0 seconden afwijking.

1 like

Kameraden! Ik ga weer eens wat ge-ver-herorganiseren… collectie schoot tot mijn schrik over de zestig stuks… dus er komen wat Vostoks in het blauwe deel de komende dagen! Bij interesse geef een gil!

10 likes

Zover ben ik gelukkig nog niet, maar het zou zomaar kunnen dat ik daar ook op den duur op zit. Ik vind het echt leuke horloges met een geschiedenis, dus het zou zomaar kunnen dat ik aan de bel trek als ik wat langs zie komen van je.

Inmiddels wel alweer 2 Vostoks onderweg om aan te knutselen. Voor een leuk prijsje op de kop kunnen tikken vanuit de Oekraïne.

Ik ben niet echt een fan van de messing look, maar goed voor de prijs mocht ik niet klagen.

9 likes