Geen likes meer, maar mooi uurwerk 2 kronen?
De hacking 31659 met rvs kast?
Yes. Uurwerk en dag-datum en de links en rechts draaiende bezel. Tevens mijn enige Boctok Amfibia Rus.
Hele mooie dial Rawish.
Bedankt
Ik weet dat Bill een groot liefhebber is van oa Russische horloges en vond het sneu, dat deze het liet afweten.
Op mijn verzoek heeft Bill deze naar mij opgestuurd en inmiddels is ie gisteren gedemonteerd en in de Elma geweest. Binnenkort wordt ie weer in elkaar gezet. Hopelijk kan Bill het horloge hier weer snel tonen.
Heel mooie Radioroom! Mooi passende band ook.
Dankjewel
Al dagen om de pols,maar gisteren vergeten te posten op boctok Friday,de boctok scuba dude met de mooi bruin verkleurde dial .
Fijne zaterdagavond
Welkom hier! Mooie radioroom!
Die zie je vaak met die stoere kast!
Die sunburst! Goed getroffen Johan!
Gaaf! Veel plezier ermee .
Bedankt . Komt zeker goed.
Humor, hier weer een leuke. Gemaakt in hongarije. Degelijke blikken speelgoed. Echt de ouderwetse sovjet stijl. Ik heb dezelfde, brengt een glimlach op je gezicht. Ik heb ze bij catawiki gezien voor 80+ euro. Ik heb toen zelf 19,95 betaald. Ik verdien er niets aan en ken de verkoper niet
Hold raketa vintage
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2041096017?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Zo goed als nieuw! Overgenomen van Yannick @Mipnick die blij is dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen. Loopt +9s/dag plat op tafel liggend dus dat is ook heel netjes.
Nou daar breng je me wel op een idee! Ik kijk normaal nooit naar foto challenges want ik ben zo creatief als een technicus, niet dus. maar deze heeft het wel in zich qua kleur accent.
Het is een heel rustgevend horloge om naar te kijken met die kleine secondewijzer.