Wat een práchtig russisch horloge, @BroederBill, Bill. Zó worden ze geloof ik niet meer gemaakt, maar deze is wowsers!
P.S. : jouw avatar-foto, Bill, van welk mooi gebouw is deze genomen, zo mooi?
Wat een práchtig russisch horloge, @BroederBill, Bill. Zó worden ze geloof ik niet meer gemaakt, maar deze is wowsers!
P.S. : jouw avatar-foto, Bill, van welk mooi gebouw is deze genomen, zo mooi?
Ik bedoel het gebouw aan de buitenkant, wanneer je jouw avatar vergroot weergeeft.
Ik weet niet of dat de bedoeling was, Bill
O bij jullie wel haha. Had geen zin om te schiften.
Eglise notre dam de bergerac
Iemand
76th anniversary of Russian air force denk ik
Letterlijk vertaald: “Lucht leger 76.”
Dus precies wat je zegt inderdaad, verwacht ik.
In de eerste wereldoorlog werden militaire vliegtuigen voor het eerst grootschalig ingezet volgens wiki. Dus kan aardig kloppen. Bij een horloge uit de negentiger jaren.
Hangt wel lekker nonchalant om de pols Is en blijft een mooie, strakke duiker. De mijne gaat binnenkort ook weer op BoR nu het 2e exemplaar van deze band binnen is. (want de Casio Duro blijft ook op deze heerlijke BoR band zitten).
Prachtige cccp Amphibia Petra!
Met de klassieke “sunburst” 119 kast!
Hij blijft mooi.
Fijne Boctok vrijdag allemaal.
Komende weken druk met het optimaliseren van de horloge werkplek. Inmiddels de elektrische hoog/laag tafelpoten ontvangen. Nu nog een nieuw (groter) werkblad maken. Mijn rug kan niet wachten.
Denk dat het waarschijnlijk gewoon de 76ste luchtmacht divisie is.
Хорошие часы.
Logischer dan 76st verjaardag inderdaad. Richard en Dirk.
Die miljardair Jared Isaacman, van de ruimtewandeling. Zou als hobby 10 vliegtuigen hebben en vliegen. Waaronder een Mig. Weer eens wat anders dan Vostoks.
Ja Jan, ik hoorde dat gisteren ook op TV. Waanzinnig. Tis wat als je geld tegen de plinten klotst.