Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Pardon??? Wil je nu zeggen dat je hem gewoon als straf, alleen maar omdat hij niet deed wat je had verwacht, een klap op z’n kont hebt gegeven en de datum schijf hiermee in het gareel hebt geslagen? Dat is wel een hele conservatieve Russische goelag methode om zaken op te lossen. Dit betekent dat in het mechaniek nog steeds ruimte is voor recalcitrantsisme. Dat los je niet op met uitsluitend harde hand, daar zul je enige helende therapie op moeten loslaten. Hou ons op de hoogte van de status van deze patiënt.

5 likes

Ik ook.
Van de datum afblijven.
Met een beetje pech een prachtig horloge kapot maken om zoiets nutteloos als de datum goed te zetten.
Nie doen nie.

3 likes

Wat een Pedagogisch analytisch benadering / beschrijving om een horloge weer te laten lopen / werken.
Petje af. :joy: :rofl:

2 likes

:astonished::thinking::joy:

3 likes

Beetje te vroeg, maar toch maar weer eens om geslingerd. Hij zal over een half uur wel stoppen met lopen, maar t blijft een leuk horloge!

11 likes

Als je iets te zacht aanpakt wordt het ook niet alles. Dit was een pedagogische tik. Hij zei njet en ik zei da… Ik heb gewonnen😂

6 likes

Vandaag deze Exacta Poljot om. Ik heb deze gisteren geserviced.
Gekocht op de rikketik afgelopen zondag.

24 likes

Ook weer waar. :grin:

5 likes

Vandaag weer eens deze …

Jaarlijks wordt op 10 oktober door Noord-Korea de oprichting van de arbeiderspartij gevierd. Het markeert de oprichting van het “Centraal Organiserend Comité van de Communistische Partij van Noord-Korea” op 10 oktober 1945.

Ter ere van de viering op 10 oktober 2000 maakte Slava dit horloge als cadeau voor de DPRK. Ze werden uitgedeeld aan delegaties van Rusland en Noord-Koreaanse officieren.

13 likes

Je moét wel een paar undercover leveranciers hebben in Pyongyang, met al die speciale edities die je hebt uit het meest hermetisch afgesloten land ter wereld :sunglasses:

15 likes

Duiker kan wel wat hebben. Er rijden ook Lada 's 4x4 overheen.

2 likes

Goedemorgen op Vostok vrijdag, hij ligt klaar voor vanmiddag.

14 likes

Fijne Vostok vrijdag, dacht ben een keer de eerste nog voor Eddie maar nu zie ik dat Rhys hier al was geweest.

13 likes

Geen Rus voorhanden op vakantie.
Toch meedoen.
Dan maar eentje uit her archief.

14 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen en fijne vakantie @Eddie!

14 likes

Fijne vakantie toegewenst :+1:

1 like

Hoe zou het toch met @negenduust zijn? :grin:
De enige die dat gewoon herhaalde, met een dikke BMW.

Fijne vakantie @Eddie!
En iedereen een mooie Vostok vrijdag gewenst!

13 likes

Hoe liep dat af?
Ik deed het met mijn agila maar die was aanmerkelijk lichter. Stapvoets ging goed…maar met 30 km per uur was het toch over

Misschien zou ik eens moeten kijken of ik nog een werkende Vostok sloper heb ergens. Test ik eens of die 2.5 ton ook overleeft. :grin:

1 like