Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Vostok zonder oorlogstuig op de wijzerplaat

15 likes

Mooie Vostok. Ik heb 4 Vostoks, allen zonder oorlogstuig. Het hoort er een beetje bij gezien de communistische/militaristische genen van het merk denk ik. Persoonlijk heb ik er niets op tegen maar ik zal er zelf niet mee rondlopen.

3 likes

19 likes

De 31659 als een van de twee compagnons.

12 likes

Op korte vakantie Lennert? Mooie sturmanskie!

1 like

Werk blitsbezoek. 36 uur in Brussel, 2 x 8 uur onderweg. Je moet er wat voor over hebben :smile:

Maar dan moeten er toch altijd twee horloges mee, en wat beter om de pols voor de reis zelf dan een Soviet Šturmanskie inderdaad :sunglasses:

2 likes

Vannacht naar Noord - Macedonië. Hopen dat ik daar nog iets leuks tegenkom.

5 likes

Mooie vrouwen, mooie uitzichten en goed eten. Komt goed. :ok_hand:

1 like

Hoe kom je op zo’n bestemming Bill? :thinking:
Best bijzonder, ben benieuwd naar je vondsten.

Klopt, ik zit hier heel gewoon op een camping in de bourgogne. En 1 Vostok mee deze keer. Dus wat gebeurd er, bandje knapt. Nu al dagen zonder horloge. Je went er snel aan moet ik zeggen. :grin:

Gesp er af, gescheurd op het stiksel.
En dat was een kwaliteits haaienleer band. :wink:

6 likes

6 likes

Is origineel , ik ben details vergeten .

Ik hou erg van geschiedenis. Macedonische geschiedenis gaat terug tot in de bijbelboeken.
Ohrid ligt naast een heerlijke meer uit drinkbare bronwater. 850 meter diep. Halverwege het meer is de grens met Albanië. Ben er wel eens overheen gedobberd met mijn snorkel en flippers.
Er is nog een flinke dosis Oostblok sfeer blijven hangen. Gastvrije mensen en betaalbare prijzen. Heb een lokale auto gehuurd voor 16 euro per dag. Ik kom er nu voor de derde keer

7 likes

Klinkt eigenlijk heel aantrekkelijk Bill! Ik ga eens googelen. Mooie vakantie gewenst! :+1:

1 like

Was anderhalf jaar geleden met de auto naar Albanië voor een week of zes, sept/okt. Fantastisch land ook. Heel veel te zien, van bloedstollende bergpassen tot de Albanese rivièra. Ga ik zeker nog een keer doen.

1 like

Fijne vakantie Bill. Geniet ervan.

1 like

Geniet ervan :+1:

Hee Bert ook weer terug? Heb je nog een Russisch horloge om te laten zien?

1 like

Vandaag een van de NA’s van de week, een Slava:

Heeft er iemand toevallig een lijstje met de Russische weekdag aanduidingen? :see_no_evil:

13 likes

Even foto voor je gemaakt. Ik had mijn manual voor de Electronica vertaald. :grin:

8 likes

Bedankt!!

1 like