Precies. Afgescheurd op stiksel vlak langs de gesp. Leer is daar erg dun kon je nu zien.
Dit dus.
Onderzijde band bij voormalige gesp.
Precies. Afgescheurd op stiksel vlak langs de gesp. Leer is daar erg dun kon je nu zien.
Dit dus.
Onderzijde band bij voormalige gesp.
Zelfs dat niet.
Mocht Longine willen.
Beetje WO2 militair geïnspireerd. Met een bezel van een Hanhart.
Vind de kast te druk. Te veel stijlen door elkaar.
Eenvoudig rond, met simpele kroon protectie, had hem beter gestaan.
Maak er een prachtige vakantie van
Beetje drukke week achter de rug. Tot mijn schrik hierdoor ook de Boctok vrijdag gemist. Maar vandaag rust, tijd om wat horloge werk af te ronden (klusje aangenomen van een niet te weigeren kennis met een te goedkope front loader waarvan de kast vrijwel niet open te krijgen is), TT kijken en voorbereidingen voor de maandag. Hebben niet allemaal “Het Bill leven”.
Om het verloop van de dag in de gaten te houden wordt dit het uitzicht.
Mooi horloge zo’n 1190 kast ,beter dan de 090 die is te breed
Zeker met deze warmte zetten de polsen ook nog uit
Leer was gewoon te dun bij stiksel Richard. Ik trok de gesp een beetje aan, en hij knapte.
Denk ik wel. Deze 24 uurs met datum, zit ook in een 420.
Bij een 420 kast moet je de kortste maat kroon gebruiken. Als je een 420 kast hebt zit daar een kroon bij toch?
Maar persoonlijk, waarom zou je wisselen? Is toch een prachtig horloge zo, die 24 uurs? Ik zie die kast veel liever dan die bovenste. 710. Dat vind ik een van de minder fraaie. Te grof en dik. Maar goed over smaak valt niet te twisten.
Succes!
Je bedoelde waarschijnlijk, “stijlvol en robuust tegelijk, met z’n brushed voorkant en gepolijste zijkanten, één bonk onverwoestbaar Russisch roestvrijstaal”? Lijkt mij prima kandidaat voor dat 24h uurwerk, zeker als je de bezel ook meeneemt en volgens mij past het ook gewoon inderdaad.
Bij deze staat het prima inderdaad. Dat brushed is ook mooi!
Zastava
Mooie auto van te maken. Had ooit een Fiat 850 special. Maar de 600 koets is fraaier. Ook als 750 Zastava.
Maar zou niet overhaast beslissen, misschien hebben ze nog andere?
Niet van oud dametje en ook niet altijd binnen gestaan
heb wel kronen nog originele verpakking met nummer ,ja hebt heb ook weer een punt het is mooie kast maar mijn te zwaar, overwegen stalen band er af en dan kijken hoe bevalt
Dan kunnen we dus binnenkort honderdduizendmiljoen horloges van jou in het blauw verwelkomen om deze aanstaande bodemloze put te dempen?