Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Belarus Luch

electro/half quartz.
Gemaakt '81-'83

https://www.crazywatches.pl/luch-3055-electro-quartz-1981

13 likes

Hier iemand ervaringen met bestellen via vostok-watches24 qua levertijd?

Ik lees online van 2wkn tot een maand of 2-3.

Heb besteld, maar geen idee hoe lang het gaat duren.

Wat heb je besteld? :stuck_out_tongue_winking_eye: Of is dat nog een verassing?

Een nieuwe basis Komandirskie, om van 2, 1 te maken.

Ik heb een jaartje geleden via marktplaats voor weinig een mooi horloge op de kop getikt, maar helaas stopte die vrij snel met lopen.
Af en toe liep hij een dagje, en dan stopte hij er weer mee, ook kwam er snel vocht in, bijv.bij handen wassen.

Gezocht naar een los nieuw uurwerk, maar die zijn ook €36. Nu betaalde ik €41 voor een complete. Vind mijn oude kast mooier en de bezel. Maar wil nu alles overzetten van de nieuwe naar de oude. Glas, seals, uurwerk, maar wijzerplaat en wijzers waarschijnlijk van de oude ivm patina.
Maar, wellicht is overzetten van band en bezel wel voldoende. Dat zien we als hij binnen is.
Overigens meteen maar extra glas en wat seals meebesteld.

8 likes

Zowel datum als dag eens goed gezet.

10 likes

Het is wat! Daar kun je niet meer voor onderhouden of repareren.

Geen horloge maar wel voor dit topic. Zo goed als nieuwstaat en door de niet-lokale taal zelfs weinig voor betaald. :sunglasses:

10 likes

Onmisbaar mensen voor de serieuze verzamelaar. Leuk boek.
Ik spreek uit ervaring. :wink:

1 like

Ik merk wel dat slechts één op de twee pagina’s in kleur gedrukt is. Beetje zonde voor die horloges dan :thinking: maar goed, mag de pret niet drukken.

Klopt ja. Beetje voordelig geproduceerd. Beetje jammer. En er zijn niet veel boeken in deze sector.

Oogst van vandaag. Komen in ieder geval niet om van de honger.

7 likes

Uit het zweedse bos Dirk? :thinking:

1 like

Zeker! Smaakte weer voortreffelijk. Morgen weer een toertje door het bos voor een volgende portie.

1 like

Mooi man, zo leven en van de natuur!

11 likes

Vandaag deze leuke Slava om de pols:

13 likes

Is het daar al herfst dan?

Paddestoelen heb je een groot deel van het jaar hoor. Een zwam groeit op een week of twee van niks tot volgroeid dus geen lange “rijping” zoals fruit. Herfst is gewoon iets drukker dan anders. :smile:

2 likes

Toch maar eens deze Komandirskie op een Engineer gezet die maar lag te niksen. Meteen een totaal andere uitstraling dan op een nato o.i.d.
Om van het gewicht maar te zwijgen :stuck_out_tongue_winking_eye: maar prima combinatie.

Nu nog eens een wat langere secondewijzer met lumepip scoren en het is een Amfibia (of is dat met ph?).

11 likes

Amfibia zonder ph. :+1:

13 likes

Dat is de moderne variant toch? Dan in mijn geval “ph”…

2 likes