Dank je.
Als je met zoiets om in een leuk restaurantje zit zal niemand zeggen, wat zit daar voor een barbaar, toch?
Ik in ieder geval niet Eddie. Ik zou zeggen, hebt u ook Vostoks?
Toevallig ga ik vanavond uit eten met familie.
En…
…deze om. Dan is die van jou toch wat netter.
Je raadt het niet. Zojuist mijn Grille Bezel geprobeerd te bestellen op Meranom en de betaling komt niet door. Wat blijkt? Verdachte transactie en mijn creditcard is geblokkeerd… Ik twijfel nu toch om het via PayPal te proberen
Vervelend man. Dit was met je creditcard? Of was dit al met paypal. In verleden altijd met paypal betaald. Ging prima, die werken als een soort van buffer.
Klopt, was met de creditcard. Wel weer laten deblokkeren gelukkig. Toch maar paypal proberen dan inderdaad.
Alvast smakelijk en een hele fijne avond gewenst.
Veel plezier en eet smakelijk
Bedankt mannen!
Rustig geworden hier Ben mijn onderdelen aankopen aan het uitzoeken en kom daar een waarachtig leuk uurwerk tegen:
Paar zaken die opvallen: de olifant in de kamer is de balansbrug met Swiss made erop. Herstel actie? Verder lijkt dit qua opdruk op de chrono brug een late Sovjet versie te zijn. Dit kan ik dan weer niet helemaal rijmen met het Poljot kroontje op de body!? Volgens de 3133 gids zou dit dan weer een late vroege body moeten zijn. Wie weet meer?
Is het geen balans brug van een Valoux 7734? Dat zijn de "oer"versies van russische 3133 uurwerken. De orginele productie machines zijn overgenomen door de Russen.
(Gekocht )
Misschien is dit onderdeel gebruikt bij een reperatie, vanwege de makkelijker beschikbaarheid?
Hoewel ik ook ergens las dat de bruggen van de Poljot toch allemaal net iets anders zouden zijn dan die van de Valjoux.
Dat denk ik dus ook.
Gezien de opmerkingen van mij over wat ik heb aangetroffen zou het zo maar een samengestelde frankenuurwerk kunnen zijn. Ideeën?
Ik heb nog niet gekeken naar de werking overigens.
Ik zit nog te kijken. Het zilverkleurige balanswiel kwam vanaf 1993. Brug markering “SU 3133” van 1990 tot 1995. In verschillende letter types. De laatste jaren 93 - 95 dikker gestampt.
Dat lijkt deze te zijn.
Maar dan zou het serie nummer inmiddels 5 digits moeten hebben.
Zie ik nu 4 of 5 digits? Niet helemaal goed te zien, zie een soort krasje op de 5e plek. 4 zou ik zeggen dus.
Gelezen in de 3133 gids die ooit te downloaden was. Noemde jij ook al.
Blijft een mooie combi