Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Mogguh

14 likes

Môgge

Slava Dessert storm

17 likes

Op vrijdag?

Wat is dat voor recalcitrant gedrag.

3 likes

Als ik vanmiddag de Vostok nog om de pols kan krijgen doe ik mee.

3 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

16 likes

Revolutie!

2 likes

Fijne Vostok vrijdag!

Sinds gisteren zit de “panerai” op een Beads Of Rice band en dat zit comfortabel. Het is een wat duurdere AliExpress versie die mooi afgewerkt is. Persoonlijk vind ik het een vrij “drukke” band, net als een Jubilee maar omdat die horloge een rustige wijzerplaat heeft en blanke bezel oogt het toch wel goed.

20 likes

Geen tijd om te wisselen gehad. Al 5 weken het paardje!

Van nieuwe lokatie. Let op je toerental mensen :+1:

Fijne Vostok vrijdag mensen! :grin:

13 likes

Naar Siberië jij! :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Ik vind het geslaagd, draagt dit anders dan een jubilee of een beetje hetzelfde? Zou ook wel graag is een Bor band aanschaffen vind het vaak mooi staan op horloges.

Dankjewel! Ik heb nog nooit een jubilee gedragen maar wat ik wel kan zeggen is dat dit soepeler om je pols valt dan een standaard stalen band met “oyster” schakels. Alleen moet je er op letten dat je een band koopt waar alle “rijstkorrels” los van elkaar kunnen bewegen.
Dit is de mijne:

1 like

No surprise here…

De opruimactie gaat ook redelijk vlot.

Vliegt de tiramisu en chocolade mousse je rond de oren? Smakelijk dan. :grinning:

Nice. Mooie wijzerplaat.

Understatement. Persoonlijk vind ik dit de beste combinatie die ik met dit horloge gezien heb. :ok_hand:t2:

Op vrijdag mogen de toeren wat omlaag, toch?

5 likes

Was al benieuwd hoe lang het zou duren😁 jij was het meest wakker.

1 like

Wakker wel, maar nu droom ik zelf van een dessert storm. :yum:

2 likes

Dairy Queen

2 likes

Die BOR is prachtig!
Zelf nog steeds deze om op de engineer.

18 likes

Ik vind 'm ook steeds mooier en hij draagt heel comfortabel. Dit is een blijvertje, net als dit horloge. Ben wel benieuwd of Tony @Zuid er nog wel eens aan terug denkt…

2 likes

Oh, oh, oh wat een mooie combo. BOR maakt het wel af.

Yes, ik denk er nog wel eens aan. Blijft een van de meestgeslaagde Vostoks én met een bad-ass Sylvester Stallone uitstraling.

2 likes

Kreeg hem nog net om,

12 likes

Zou de mijne met deze band om een pols van bijna 21 passen?