Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Ja @CumGranoSalis, een beetje verzamelaar moet minstens 1 Poljot 3133 hebben. En in deze uitvoering zijn het zeer fraaie en stoere modellen.

Een ex van mij. :wink:

En ik heb ze ook zeker duurder gezien.

9 likes

Fraaie kleur wijzerplaat en mooi passende band.

2 likes

Heel goed. Welkom hier.
Ik las in je kennismakings topic dat je bij voorkeur liefst Zwitsers had. :wink:
Dit is weer eens wat anders. Zag laatst dat er nog 2 in’t blauwe stonden. Gewoon goed rondkijken.

2 likes

Ja, ik ben wel een beetje een Piet Lut, want de staat moet wel zeer goed zijn, geen opzichtige krassen op het glas.

2 likes

Ja zo ben ik ook. :grin:

2 likes

Pas overgenomen van @Gurbe. Eindelijk een horloge met een perfecte alignment. M’n eerste Rus en tevens m’n eerste mechanische chronograaf. Band kleurt aardig bij de blauwe wijzer, maar is teveel kleur en glans. Suggesties?

13 likes

Ik heb deze CNS er een tijdje op gehad, kleur groen matcht goed met oa goudkleurige indices en cijfers.

3 likes

Ik vond de Strela’s wel stijlvolle horloges. Meer voor netjes en minder naar sportief. Dus ik koos voor een mooie rustige bruine band. Zou bij goudkleurige wijzers en cijfers ook goed staan. Die versie was in het begin niet te koop, anders had ik die wel gekozen.

11 likes

Op poljot24.de staan verschillende Strela’ s met lederen bandjes.

3 likes

Het is weer Vostok vrijdag :grin:

13 likes

Wordt lastig om er één te vinden. De meesten hier hebben maar een paar horloges…not…
Komt vast wel goed.

3 likes

Ik had inspiratie…

15 likes

Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

14 likes

Fijne Vostok Vrijdag!

Twee zonnetjes op één foto.

15 likes

Vostok vrijdag ik ben er ook weer is bij!
Fijne dag iedereen.

20 likes

Fijne Vostok vrijdag! :sunny:

18 likes

Mooie vostok vrijdag mensen!

18 likes

Wat een mooie RVS band! :blush:

3 likes

Blij mee, draagt prima ook. :+1:
Typisch Russische bling bling. :wink:

2 likes

Ik doe ook weer mee vandaag.