Netjes geregeld! Goed adres.
Bedankt voor je antwoord, ik heb zojuist twee bandjes besteld bij Poljot24, beide haaienleer in de kleuren rot und steingrau.
Op het gevaar af je te kwetsen,
wat het laatste is wat ik zou willen,
Maar waarom zet je hier geen passende band op.
Dit is zô zonde.
Heb deze band van een dierbare gekregen, zodra ik een ander horloge heb waar deze band op gaat passen vind er een wissel plaats.
18 mm?
Heeeeel veel vostoks.
Deze band is 21 , moet 22 zijn
Een mi-8 helikopter?
Het gaat Bill om de plaatjes. Klopt toch Bill?
Volgens mij was het dat ook. Beetje een algemene stylistische heli op die wijzerplaat.
De eerste helikopters werden gebouwd door de Russisch Amerikaanse ingenieur Igor Sikorsky. Bekend van het gelijknamige bedrijf. Misschien iets met hem te maken.
Hopelijk wel voor de bandjes, maar ik keek net even wat verder op die site en zag een Poljot de luxe staan waarvan iig de wijzerplaat volgens mij gewoon fake is. Zie ook deze uitleg op insta.
Tsja, hij is al heel wat jaren een zeer bekende handelaar. Hij heeft wel wat te verliezen door ‘rommelen’ zou ik zeggen.
Niet de goedkoopste maar levert dan ook goed spul en service.
Dat Poljot de luxe model zie ook al jaren voorbij komen. Ik zie niks vreemds, en vind hem mooi ook.
Aan de andere kant, aftermarket dials, met name bij populaire modellen zijn berucht.
Bekend zijn de vintage gagarin sturmanskie’s. En de grijze 3133 sturmanskie’s met
het bom logo met dikke contourlijnen. En en ik herinner me de dial met de kaart van rusland waar een eilandje mist.
En de topper, de vintage Okeah 3133 aftermarket dials met het streepje verkeerd in de “schaal rand”.
Kijk als het netjes vermeld wordt is het ok voor mij. Alleen koop ik hem dan niet. Maar meestal wordt dit misbruikt.
Heb hier Julian nooit op betrapt. Ca 8 horloges van hem gekocht.
De markeringen kloppen niet, althans, niet volgens Nikita Koltsov en die kan het toch echt wel weten. Op ebay staan er ook een hoop. Je kunt die foute dials ook gewoon kopen op een Russische site, hier bijvoorbeeld, net als bijvoorbeeld een gloednieuwe OKEAH wijzerplaat voor nog geen 4 euro, etc.
Dat is bekend ja. Zeker met Okeah’s. Goed opletten dus.
Die Poljot op insta? Een heel ander model dial toch?
Ik zit verder niet op insta, ook niet op facebook trouwens.
Maar goed, ik ga die Poljot niet kopen. En jij volgens mij ook niet. En @Macx ook niet.
Misschien kan een van de echte vintage kenners er nog iets over zeggen. Ben benieuwd.
(Zag op Ebay al snel een paar fraaie Poljot de luxe modellen zoals die van Poljot24.)