Ik krijg het stuknummer / 250 niet helemaal scherp maar:
Lijkt wel een eeneiige te zijn. ![]()
Lijkt bijna een eeneiige! Mijne heeft nummer 66, is erg lastig scherp te krijgen op een foto.
Ahh, dat is goed om te horen, zo blijven we alle 2 uniek hier.
![]()
(snelverzet is niet geheel zonder risico)
Vandaag gebruik ik mijn GMT ring maar even als datumwijzer.
Mooi horloge, maar mijn Russisch is niet meer wat het geweest is
dus wat voor merk is het?
Het is de: Sturmanskie Gagarin 24 Hours 2426/4571143, Ook wel is aangeduid als “Sturmanskie open space sport”
Die Cardi-Vostoks blijven in mijn ogen toch uitermate mooi ![]()
Fijn dat je pezen weer aan elkaar zijn gezet, Bill. Nog even fijn lijden, wellicht je hand weer wat leren bewegen, maar op het eind heb je alleen nog maar die herinnering aan een beroerd uitgevoerde oefening. (En een klein litteken
)
Beste mensen, na een kleine pauze waarin het hoofd met andere zaken gevuld was dan met horloges, was het vandaag even kiezen welk.
Gekozen voor de Steve Zissou, maar een blauwe achtergrond heb ik niet voorradig.
Zo’n pauze zorgt er trouwens wel voor dat het aantal ‘gasten’ op dit topic ineens verdubbeld is. Leuk! Wees welkom allemaal. En zoals eerder gemeld door sommige oudgedienden, succes met het beheersen van jullie nieuwe verslaving ![]()
Iedereen een fijne Vostok-vrijdag én een fijn zomers weekeinde.
Zojuist gewisseld van een Seiko 5 naar deze Vostok. Nummer 539 van 999 en destijds al zeer moeilijk aan te komen, tenminste in deze uitvoering. Ik denk dat het tegenwoordig al bijna helemaal niet meer lukt. Ik ben blij dat ik toen heb toegeslagen.
Wie?
Of is dat dialect voor “klaar met werken”?