Oh ongetwijfeld! Alleen dat zijn niet deze horloges meer. Ik had er anders met plezier de papieren bijgeleverd.
Ook niet verwacht, bij vintage zit het er zelden meer bij. Succes met de verkoop ![]()
Meer dan van het Perlon bandje zelf heb ik genoten van wat het heeft losgemaakt ![]()
Maar ik ben mij er van bewust inderdaad, maar 1x per 2 jaar zal het niet zo’n vaart lopen, dat durf ik dan nog net aan ![]()
Maar bedankt voor jullie bezorgdheid! ![]()
Ik had een bruiloft en vond dit wel aardig passen bij de outfit/thema ![]()
En voor de standaard leren band waar ik hem op draag vond ik het niet iets te warm
Heb hem ooit wel eens eerder gedeeld hier maar ben laatste jaren sowieso wat minder actief met delen hier.
Overigens ga ik het vergrijp nog erger maken (of minder erg wellicht afhankelijk aan wie je het vraagt
).
Maar ik heb deze ooit gekocht als NOS, maar ik ben vrij zeker dat het “gewoon” een redial is. Daar zijn er best veel van voor dit model. Wel fantastisch uurwerk, heerlijk dun, perfecte dresser imho ![]()
Is, los van alle horror-schadeverhalen, op dit horloge ook nog eens een stuk mooier.
Tsja, die zou, met alle respect, bij mij dan helemaal nooit de kist uitkomen.
Zoals een Lada Riva een auto is zoals een kind van de kleuterschool een auto tekent, is dit een horloge, getekent door een kind van de kleuterschool die net cijfers kan schrijven.
Daar kan zelfs de mooiste band niets aan verbeteren.
Hahha geweldig! ![]()
Leuk hoe dat kan verschillen ik vind het echt een iconisch design. En daarom enorm interessant, heel sprekend. Heb het even opgezocht heb deze nu zo’n kleine 10 jaar (tijd vliegt!) en ik denk niet dat ik hem nog ooit weg zou doen.
Zelfs geen perlon? ![]()
En ook hier vind ik niks mis mee(design technisch dan
)
Zeker weten.
Het verhaal achter de “big zero” zou zijn dat hij oorspronkelijk ontworpen zou zijn voor slecht zienden. Zoals Raketa ook dat braille horloge had uitgebracht voor “zeer” slecht zienden en blinden.
Kijk in dat verband begrijp ik hem wel.
Maar mooi heb ik hem ook nooit gevonden.
Maar goed, is ook weer persoonlijk natuurlijk. ![]()
De Lada Riva ook niet trouwens, de Lada Niva daarentegen vind ik een geinige terreinauto. Zeker als Dmitry er mee over Amphibia’s rijdt om de kwaliteit van het horloge te bewijzen. ![]()
Dat braille horloge met openklapbaar glaasje ivm met voelen van de wijzers en plaat, is wel een interessant model. Had ik misschien wel gekocht. Maar nu vind ik het mooi geweest. ![]()
Is ook een van de weinige waarop ik zonder een leesbril de tijd kan aflezen ![]()
Zomaar een foto uit de oude doos
- Central Dial Image: Features the famous Soviet “Warrior-Liberator” (Воин-освободитель) monument located in Treptow Park, Berlin, which depicts a Soviet soldier holding a child and lowering a sword over a shattered swastika.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII (Deel 10).