Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

:+1:

Inderdaad, dit zijn fijne collega’s die je niet genoeg kunt hebben.

1 like

:rofl:

Zo is het!

3 likes

Zo kun je het inderdaad ook bekijken. Gratis horloges zijn altijd welkom.

5 likes

… dat niet alleen, maar vooral ook dat anderen elkaar iets gunnen. Geeft mij altijd een goed gevoel.

(Jij had toch ook een lading horloges gegeven aan @BroederBill? Is hetzelfde.)

4 likes

Middagwissel! Dirk heeft mijn geliefde Scubadude voorzien van een donor uurwerk en nu loopt hij weer als een zonnetje. Ook instellen gaat weer soepel. Ben er blij mee!

17 likes

Was weer even geleden dat ik deze heb aangehad.
Vandaag met nieuw bandje, draagt beter dan de nato die er eerst aanzat

16 likes

16 likes

¡Feliz Vostok viernes!

12 likes

Deze lijkt me wel wat?
Een Breitling Top Time uit rusland?

https://uhrforum.de/threads/strela-kosmodrom-42mm.615736/

4 likes

Hier boven in dit topic gaat het over zo’n soort.(zoek op: 31681)
Zwarte wijzerplaat is niet mijn smaak en ik zal het niet dragen, anders had ik direct mijn slag geslagen!

1 like

Het daglicht houdt niet over :grin:

12 likes

Fijne Vostok Vrijdag!

13 likes

Mooi prijsje hoor :+1:

1 like

Goede vriend van me redde mijn post voor Vostok Vrijdag met zijn Amphibia op een hele gave “teal” sailcloth band.

14 likes

Net op tijd voor Boctok vrijdag.

10 likes

Erg mooi die rechtse met de witte wijzerplaat!

2 likes

Bij daglicht vind ik de linkse mooier.

1 like

Ik vind de schaduw op de plaat erg mooi.

2 likes

Ik heb die rechtse gekocht toen ik dacht dat ik die linkse was verloren. Naderhand bleek die in een doos te liggen, dus nu heb ik er twee. Wel zit er verschil in, gelukkig maar.
Het allerleukste vind ik het duikertje. Dat miste ik zo erg toen ik dacht dat ik 'm kwijt was, dat ik direct op zoek was gegaan naar een andere met duikertje.
Ook dat BOCTOK op de plaat staat afgedrukt, plus Сделано в СССР en de kleuren op de wijzers en de dots zijn prachtig, plus de urenwijzer vind ik ook mooier. En op de bezel op 12 uur zit een, hoe noem je dat ook alweer, dit zit er op de rechtse niet op.
Dus best wat verschillen tussen deze twee.
De linkse zal wel een stuk ouder zijn; de lume op de dots werkt niet meer zo goed

2 likes

Dat kun je overigens zelf ook doen met de juiste benodigdheden, de lume opnieuw aanbrengen. Ooit overwogen? Met het verwijderen van lume met een patine maak je dan wel het mooie vintage plaatje een beetje teniet.

1 like