Waanzinnig (beroerd) idee ![]()
Maar ik ben sinds kort wel uitermate blij met mijn Bergeon 31409 om horloges op te winden. Vooral bij de kleinere formaten vintage horloges zijn mijn vingertoppen mij zeer dankbaar ![]()
Waanzinnig (beroerd) idee ![]()
Maar ik ben sinds kort wel uitermate blij met mijn Bergeon 31409 om horloges op te winden. Vooral bij de kleinere formaten vintage horloges zijn mijn vingertoppen mij zeer dankbaar ![]()
En verder telt alleen maar het aantal horloges… en dan allemaal op een andere datum laten lopen ![]()
Zit je nooit fout met de datum ![]()
Wel een boormachine met variable snelheid. Ben niet helemaal achterlijk ![]()
![]()
![]()
En bedankt. Ik kan nu niet verder met m’n leven zonder zo’n wonderschone Raketa.
Ben benieuwd of ie nog werkt in de huidige jaren 2000.
1981 en 1987 viel 1 maart ook op zondag
Als de huidige jaartallen er niet meer op staan dan (een veelvoud van) 28 jaar terug. Elke 28 jaar heb je exact dezelfde kalender.
Zie ook:
Aha, dat wist ik niet. Weer wat geleerd ![]()
Oh jee, pas op! Voor je het weet ga je @Sander64 achterna.
En die ging mij achterna en ik heb nu vijf, bijna zes, Russische horloges. Maar ik kom van tien.
Zojuist een Japanner gekocht ![]()
Kwestie van tijd.
Ik heb ook twee Japanners gekocht maar toen kwam ik weer iets leuks tegen…
Ik ga vanaf volgende week wel echt even een plan maken om de collectie wat uit te dunnen.
Succes! Ik heb er tot nu toe zes verkocht.
en alweer vier gekocht…
Hahaha. Hardop lachen.
Ja zeker grappig , ik had ooit een grote collectie Russische horloges op 2 na alles weggedaan en had het voornemen dit niet meer te doen .
Je raad het al inmiddels 16 horloges , alweer uitdunnen ![]()
Die dingen zijn verslavend…
Ja het is echt lastig om een andere kant op te kijken ![]()
Gegeven moment is het goed om keuzes te gaan maken. Persoonlijk word ik warm van de wijze waarop het uurwerk is ontworpen, de afwerking en de uiteindelijke kwaliteit. Dat staat voor mijn ranking net even iets hoger dan hoe het horloge er aan de voorkant uitziet. Wellicht heeft dat te maken met de passie van het werken aan uurwerken en de kwaliteit verschillen die je dan ervaart. Voor wat betreft de Russen staan deze bovenaan.