Goh @FDG, @Eddie,
onderstaand formidabel mooi horloge
(met dank aan het mooie reisverslag van @helaasweermijnloginvergeten) doet me toch van ver denken aan… (
)
De hele dag verliefd naar mijn pols aan het kijken, @DirkT super bedankt, ook voor de koffie ![]()
Op de band aanzet na… ![]()
Snap ik zie er goed uit! Geniet ervan Richard ik verwacht deze vaak aan je pols te zien. Ben benieuwd of die de Junghans van de troon kan stoten
.
Dankjewel, we wachten af ![]()
Was aan het zoeken naar een nieuwe serie om te kijken. Hmmm… Severance. Ziet er wel leuk uit.
Binnen 6 minuten kijkt de hoofdrolspeler op zijn horloge. En ja hoor…
was gezellig Boctok koffie ochtendje met heerlijke meegenomen taart. Na een middagje horloge demonteren zojuist weer een stukje genomen. Helemaal geslaagd.
Goede morgen mensen.
Richard ik kijk steeds wat vreemd aan tegen je eerste schakel tussen de lugs. Zit dat wel goed? Hoort strak te passen op 18mm. ![]()
Met name bovenin, maar kan ook door de vroege foto komen. ![]()
![]()
Perfect!
Gezichts bedrog dus. ![]()
,
Zo leuke bejaarde! Geen shocksystem op de balanskloof. Wijzers zijn niet echt ge-blauwd toch?
Deze mag vandaag met mij mee. Ga namelijk naar Utrecht en Cesar Zuiderwijk ontmoeten. Bij deze gelegenheid gelijk zijn, nu mijn, boek laten signeren.
Vandaar Radioroom = Radar love
![]()
![]()
De blauwe rand is een interne bezel, en ik vermoed dat de verticale stand ten opzicht van de wijzerplaat een technische reden heeft.
De opgelegde cijfers zag ik pas toen ik het horloge in handen had. ze zijn in ieder geval gematteerd, of ze van plastic zijn weet ik niet.
Bij Sturmanskie hebben ze inderdaad veel aan ruimtevaart gerelateerde modelnamen.
![]()
Zichtbaarheid verwacht ik. Minder reflectie, en geeft wat diepte effect. Ja die opgelegde cijfers hadden ze ook van metaal kunnen doen a la Strela. Zal ook wel prijskaartje hebben.
Je kunt niet alles hebben toch? ![]()
Mooie foto
, maak ik ff gebruik van.