Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Hoewel ik de Amsterdamse school-ombouw wel mis (:smirk:), ziet die Atmos er toch erg spetterend uit, Dirk.

'k Had vanochtend veel zin om de dag nóg kleurrijker te maken. Raden wie gewonnen heeft… :grin:

Een verdere fijne :sun_with_face: Vostok-vrijdag, mensen.

17 likes

Voor de buiten de deur vrijdaglunch mijn Vostok dresser maar weer eens uit de mottenballen getrokken.

17 likes

Weer een Poljot flieger voor de liefhebbers.

https://uhrforum.de/threads/poljot-aviator-junge-gans.617397/

4 likes

17 likes

Was ik ook niet van plan. Ik werk bij de kringloop dus aan slachtoffertjes geen gebrek.

6 likes

15 likes

15 likes

12 likes

Wat zie ik nu vrijdag Vostok dag :wink:, nou vooruit hier mijn subje dan :+1:
Lekker met het zonnetje erop :sunny:

14 likes

Daarnet vanwege het stralende zonnetje mijn eerste zomerband weer gemonteerd.
En jullie zijn de eersten die het mogen zien.

16 likes

We zijn vereerd, Eddie.

5 likes

Staat 'm heel goed! Vostoks zijn van zichzelf al flinke stukken metaal en dan is rubber een mooi contrast.

2 likes

Kom net terug in NL en realiseer me dat het Vostok vrijdag is… sorry maar ik loop dus al een paar dagen met dit mij verder totaal onbekende merk om m’n pols. Volgende week weer!

12 likes

De gele en de rode zullen weldra volgen.
Dan hebben de 3 zussen weer alle drie hun zomerjurk aan voor het komende halve jaar.

4 likes

Vostok Vrijdagavondwissel!

16 likes

Добры вечар! Ik zag hier laatst wat discussie over Luch.

Ben van plan binnenkort nog wat op te ruimen, waarschijnlijk ook deze vrij aparte Luch.
Voor de zekerheid meld ik het ook even hier (hopelijk vinden jullie dat niet erg…).

image

6 likes

De officiële werkwijze is horloges in het blauw zetten en er dan in deze groep naar verwijzen.
Zo kan elk HF lid maximaal 24 horloges per jaar te koop aanbieden.

Er komen hier inderdaad af en toe Luchs voorbij, vrijwel altijd einzeigers en één mooie dresser.

3 likes

Ah ja, dat zal ik doen, dank voor de tip.
Ik zag het een paar keer in deze thread op verschillende manieren gebeuren, dus vandaar.

Eens, er gaan inderdaad wel eens wat horloges onderhands over de toonbank. Ik heb ook wel eens wat via een PB aangeboden gekregen en gekocht :wink:

2 likes

Vandaag chrono zaterdag,

14 likes