Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Mooier Macx.

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk en veel draagplezier toegewenst :+1:

2 likes

Bijzonder fraaie uitvoering! Raketa had altijd al bijzondere modellen!
Veel plezier er mee.

2 likes

Zojuist band gewisseld bij de Sturmanskie.

Voorheen.

Nu.

Ik vind het geslaagd. Wel iets donkerder dan ik mij herinnerde. Maar prachtig bewerkt wat “gewerkt” oppervlak. Past goed bij dit “werk” horloge.

Een met zorg handgemaakt bandje van Hans. Een van de eersten toen.

En nee, dit is niet gewoon die reserve Sturmanskie. Let op de lume bij marker 4 uur. :wink:

7 likes

Ik ook, heel erg mooi en het lijkt me ook een comfortabele band.

2 likes

Past er heel mooi bij Jan. Goede keuze.

2 likes

Stukken mooier.

2 likes

Mijn eerste twee Vostoks had ik meteen na aankomst opgestuurd naar dokter @Macx voor nieuwe lume. Bovendien had ik, in een poging eentje iets beter te laten lopen, gesloopt. En nu zijn ze terug. Alles weer pico bello. Bedankt Wolter! :+1:

Als welkom thuis-cadeau had ik een nieuw stukje origineel Chinees nep krokodil besteld bij Bol voor €9,95.

De goudkleurige krijgt hem eerst.

De andere moet het nog even doen met Youri Gagarin.

10 likes

Dat Gagarin bandje :heart_eyes:

2 likes

Speciaal voor jou:

9 likes

Zonder iets af te willen kraken, dat bund-bandje met dat fototje is toch gewoon te smal?

5 likes

Ik heb geen idee. Ik zie ze regelmatig voorbij komen in allerlei kleuren icm allerlei horloges. Met en zonder Youri. Ik vind het wel grappig. Deze Vostoks zullen ook niet veel dagen buiten de horloge box doorbrengen. De meisjes in de disko vinden mijn Casio’s veel hipper.

1 like

Andere disko Stinky. :wink:

(Kijk maar bij de lugs, hoort strak aan te sluiten. Mooier, maar misschien ook wel veiliger, ivm losschieten door verschuiven.)

3 likes

Waarschijnlijk heb je wel gelijk. Het was mij niet opgevallen en het stoort me ook niet. Ik vermouth dat die Russen het ook niet zo nauw namen? (see what I did there?) Los schieten ben ik ook niet bang voor. Horlogebox en zo.

3 likes

Gaat het wel goed, Stinky?

2 likes

Uitsteekbaar! Broeva, haro!

De lauwerkrans van Caesar

1 like

Wow. Respect! Je kent je klassiekers. :+1::+1:

1 like

En deze kleur bruin?

7 likes

Goedemiddag iedereen.
Het werd weer tijd voor de Moscow Classic. :smiling_face: