Hier slinger ik vandaag de Sturmanskie open space om de pols.
![]()
Dat is een mooi paar!
Heel mooi ![]()
Geweldig, ziet er nog wel netjes uit ook. Ik heb er over na zitten denken om hem nieuw te bestellen uit Rusland vandaan maar is een beetje moeilijk nu met alles wat er aan de hand is. Kans dat je je geld kwijt ben en dat je horloge bij de douane blijft liggen.
Hier de link: Часы Слава «ТАНК»
Ik wilde hem eigenlijk in mijn eerdere bericht bijvoegen maar kan dat niet meer bewerken ?
Ouch, €1400, dan zijn de vintage modellen wel iets gunstiger geprijsd. Nadeel is inderdaad dat ze verchroomd zijn en de meeste er afgeleefd uitzien.
Mooi gedaan Hans, zo zie je ze zelden.
Mooi horloge Hans! En nog een 4 cijferig serie nummer, leuk.
Mijn Raketa Big Zero (export-versie, dus ‘Made in USSR’)
Ik denk dat deze origineel is, maar dat blijkt tegenwoordig relatief zeldzaam geworden…
Overigens, ter referentie: https://www.reddit.com/r/Watches/comments/18bg1j4/visual_guide_identifying_fake_raketa_big_zero/
De Ostwok maar weer eens opzoeken en opwinden. Ik doe hem alleen niet om. Ben al dat oorlogstuig een beetje zat.
Iedereen valt binnen voor het paas-ontbijt. En ‘vader-zit mijn dasje goed’ schuift opgetuit aan. Daar past zo’n Strela uitstekend bij. Toch iets recalcitrants naar mijn idee ![]()
Iedereen fijne dagen, gelovig of niet.
Afgeronde puntjes: ![]()
Afgeplatte rondingen bij de cijfers: ![]()
Tweede pootje van de A staat verticaal: ![]()
Korte, dikke, zwarte wijzers: ![]()
Ziet er goed uit. Als je nu nog een drie of zes-cijferig serienummer op de achterdeksel wel hebt dan kan het eigenlijke alleen nog mislopen op het uurwerk.