Het draagt prima en is perfect voor wat ik zocht, een horloge voor tijdens het zeilen. Dat had ongetwijfeld ook met een G-shock gekund, maar zeg nou zelf, dit is toch veel leuker. En past beter om mijn pols.
Fijne Vostok vrijdag. Ik ga vandaag vreemd, eventjes een nieuwe 20mm band van Ali proberen. Voor 7 euro echt prima. Eens even kijken of ze er ook in 18mm zijn. Zit prima!
Fijne Boctok vrijdag mensen. Net terug van weekje Zwitserland en na intensieve bezoeken aan Omega, Hercules, Ullysse Nardin, Tag Heuer, Panerai en Frederike Constant nu weer een normale Boctok.
Klopt, super mooi nieuw museum. Tweede verdieping Swatch snoepwinkel. Ben ik iets minder fan van. Rondleiding door de productie gehad. Wat hulp gehad van een bevriende reisgenoot waarvoor alle Omega deuren gewoon open gaan. Uniek.
Ja ziet er beduidend ruimer uit dan voor 2019! Vond het toen ook leuk. Met name de ruimtevaart zaken. De horloge restaurateur aan het werk en de vriendelijke receptie met gratis tijdschriften.
Die productie had ik ook wel willen zien. Kom je normaal niet zomaar in inderdaad.
Het fijne van Vostok vind ik ook dat het merk op zichzelf staat en geen onderdeel is van een of ander multinational conglomeraat à la de Swatch Group etc.
Gisteren liet @Macx in een ander draadje (die over niet-Zwitserse horloges) een aantal Pobedas zien. Ik dacht toen twee dingen: a) Wat mooi en b) Die wil ik ook.
Dus gezocht, gevonden en besteld. Op hetzelfde Oekraïense adres waar ik ook mn Vostoks kocht. Ik hoop deze binnen twee weken te krijgen. Ik zal er wel weer een ander bandje bij moeten zoeken.
Mooi horloge man! je kunt ook hier eens kijken, gratis verzending en voor een paar tientjes heb je er al een. SOVIET SIGN
Als je er een tegenkomt waarbij de kast is versleten, maar de plaat nog mooi dan mag je het naar me toe sturen. Dan leg ik er een nieuwe chroomlaag op.
Ik heb deze vorige week besteld RAKETA