Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Fijne Vostok vrijdag!

13 likes

Fijne Vostok Vrijdag!

14 likes

Geen Vostok hier, wel een Rus. :smile:

En ja, datum/dag staan niet goed. :face_with_peeking_eye:

17 likes

Ik kan toch geen cyrillisch lezen :wink:

3 likes

Ik ook niet.

4 likes

Fijne Polj…Vostok vrijdag mensen!

Dagje Delft gedaan dus geen horlogedoos mee.

Wel bij spontaan bij Holthinrichs Watches langsgewandeld. Maar was niet echt duidelijk waar ze nu zaten. Bordje met een trap. En zag op de website dat afspraak gewenst was.
Gelukkig nog genoeg andere interesante zaken.

15 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

15 likes

Leuke stad.

Is altijd op afspraak.

2 likes

15 likes

Mooie foto!

1 like

Dat heet een flinke uitdaging😉

1 like

16 likes

Ook vandaag ben ik Vostok niet trouw :woozy_face:

Dit horloge (met een donkerbruine wijzerplaat, komt niet mooi uit op de foto’s) draag ik weinig. Op de één of andere manier vind ik band die ik er die dag dan op heb gezet toch niet mooi geweest.
Vandaag maar weer eens proberen met een bruine rallyband. Maar misschien toch iets te donker.

Ondanks deze Slava en de lichte druilregen wens ik iedereen een fijne Vostok-vrijdag.

Een beter plaatje. Zoals jullie zien komt er soms ook wat rood tevoorschijn. Maakt het horloge, samen met de vormgeving van de dag- en datumvensters, best speels.

18 likes

Ik vind 'm mooi en dat vind ik niet bepaald van alle Russische “niet duikers”. De kleur is mooi, het ontwerp en, niet onbelangrijk voor mij, de lengtes van de wijzers kloppen een keer heel behoorlijk. Iets waar de Russen algemeen weinig kaas van hebben gegeten.

Staat mooi op deze lederen band.

Dat dag datum venster is ook leuk, ja deze Rus heeft het gewoon…

4 likes

Gaaf horloge!

3 likes

Nee! Maar wat een gaaf ding!

3 likes

Vandaag een Polkadirskie

13 likes

Of zit je weer met AI te spelen?

1 like

Uiteraard, mijn radar had opgepikt hoe erg dat hier in de smaak viel. :sweat_smile:

Ik vind dat zelf niet verkeerd. Het horloge staat erop en is niet bewerkt. De achtergrond mag toch wat opgeleukt worden?

Die AI heb ik nog maar zeer recent ontdekt, ik verbaas me er telkens over hoe eenvoudig dat gaat.

2 likes

14 likes