Fijne Vostok vrijdag!
Ik kan toch geen cyrillisch lezen ![]()
Fijne Polj…Vostok vrijdag mensen!
Dagje Delft gedaan dus geen horlogedoos mee.
Wel bij spontaan bij Holthinrichs Watches langsgewandeld. Maar was niet echt duidelijk waar ze nu zaten. Bordje met een trap. En zag op de website dat afspraak gewenst was.
Gelukkig nog genoeg andere interesante zaken.
Leuke stad.
Is altijd op afspraak.
Mooie foto!
Dat heet een flinke uitdaging😉
Ook vandaag ben ik Vostok niet trouw ![]()
Dit horloge (met een donkerbruine wijzerplaat, komt niet mooi uit op de foto’s) draag ik weinig. Op de één of andere manier vind ik band die ik er die dag dan op heb gezet toch niet mooi geweest.
Vandaag maar weer eens proberen met een bruine rallyband. Maar misschien toch iets te donker.
Ondanks deze Slava en de lichte druilregen wens ik iedereen een fijne Vostok-vrijdag.
Een beter plaatje. Zoals jullie zien komt er soms ook wat rood tevoorschijn. Maakt het horloge, samen met de vormgeving van de dag- en datumvensters, best speels.
Ik vind 'm mooi en dat vind ik niet bepaald van alle Russische “niet duikers”. De kleur is mooi, het ontwerp en, niet onbelangrijk voor mij, de lengtes van de wijzers kloppen een keer heel behoorlijk. Iets waar de Russen algemeen weinig kaas van hebben gegeten.
Staat mooi op deze lederen band.
Dat dag datum venster is ook leuk, ja deze Rus heeft het gewoon…
Gaaf horloge!
Nee! Maar wat een gaaf ding!
Of zit je weer met AI te spelen?
Uiteraard, mijn radar had opgepikt hoe erg dat hier in de smaak viel. ![]()
Ik vind dat zelf niet verkeerd. Het horloge staat erop en is niet bewerkt. De achtergrond mag toch wat opgeleukt worden?
Die AI heb ik nog maar zeer recent ontdekt, ik verbaas me er telkens over hoe eenvoudig dat gaat.