Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Google lens blijft grappig

5 likes

Hoe gaat het met jou Bill? :face_with_head_bandage:

1 like

Nog niet echt magnifique. Maar morfinevrij. Mag pas over 10 dagen starten met fysio. En kan nog steeds niet op linker zij liggen. Mijn favoriete slaaphouding

5 likes

Beetje Betuws? Brabants? In ieder geval zuidelijk. :wink:
Wij zeiden dat vroeger ook tussen de grote rivieren. :grin:

Keue. varken.
Beesten. koeien
Kiepe kippen
Raam los zetten. Open.
Kiek now.
Buute buiten
Gavel hooivork
Blooten…nee gewoon weiland glad maaien nadat de koeien er gelopen hebben en van die pollen hebben laten staan. Kieskeurige beesten. :grin:

Yes very nice indeed. You seldon see them with the brushed 090 case this way. :ok_hand:

Was bepaald geen grap dus. Voortaan wat rustiger doen he! :face_with_raised_eyebrow:
Beetje gezond het pensioen halen toch? :slightly_smiling_face: :muscle:

4 likes

Naar omstandigheden is dit wel goed te horen, houd je taai!!!

Thnx

1 like

Ai ai Bill / @BroederBill, dat is hierboven wel een heel lelijke auto-correctie fout. Tuurlijk moest dit niet ‘fijn lijden’ zijn, maar ‘pijn lijden’.
Heb hier en daar in mijn leven ook forse kwetsuren opgelopen en weet dat na veel ellende uiteindelijk slechts een herinnering overblijft.
‘Geniet’ van je pijnstilling en probeer je hersteltijd zonder stress uit te zitten.

Sterkte :bouquet:

3 likes

Ik snapte wat je bedoelde. En nu is het symmetrisch. In 2012 is de andere spierbal al aan de beurt geweest.
Nu nog mijn kuiten en Achilles pezen🤣

3 likes

Goedemorgen broeders, nu met deze Raketa. Kijk 'em nu eens schitteren in deze heerlijke zonnestraaltjes deze morgen.

17 likes

Vriendin blij gemaakt met een vrouwelijke iniemienie Slava. Nog afkomstig uit de Sovjet tijd!

13 likes

:sunny:

Goedemorgen en een fijne zaterdag! :sunny:

16 likes

De Raketa Day-date vandaag. Passende eindlinks zou fantastisch zijn maar dit werkt ook.

16 likes

Iedereen een mooie pinksterdag toegewenst

18 likes

Geen rode maar zwarte zondag bij Raketa. Blijkbaar viel 24 mei in 1987 ook op een zondag. Fijne Pinksteren iedereen.

17 likes

Op een mooie pinksterdag…

16 likes

Goedemorgen.

14 likes

Zomaar wat foto’s van afgelopen jaren

En deze

En deze

Meer

17 likes

Fijne Pinksteren. :star2:

14 likes

Een collectie om trots op te zijn

2 likes

Neem ik daar een horloge met 24 uurs bezel mee. Blijken ze hier in Frankrijk ook zomertijd te hebben. :grin:

Fijne 2e pinksterdag mensen!

13 likes