Google lens blijft grappig
Hoe gaat het met jou Bill? ![]()
Nog niet echt magnifique. Maar morfinevrij. Mag pas over 10 dagen starten met fysio. En kan nog steeds niet op linker zij liggen. Mijn favoriete slaaphouding
Beetje Betuws? Brabants? In ieder geval zuidelijk. ![]()
Wij zeiden dat vroeger ook tussen de grote rivieren. ![]()
Keue. varken.
Beesten. koeien
Kiepe kippen
Raam los zetten. Open.
Kiek now.
Buute buiten
Gavel hooivork
Blooten…nee gewoon weiland glad maaien nadat de koeien er gelopen hebben en van die pollen hebben laten staan. Kieskeurige beesten. ![]()
Yes very nice indeed. You seldon see them with the brushed 090 case this way. ![]()
Was bepaald geen grap dus. Voortaan wat rustiger doen he! ![]()
Beetje gezond het pensioen halen toch?
![]()
Naar omstandigheden is dit wel goed te horen, houd je taai!!!
Thnx
Ai ai Bill / @BroederBill, dat is hierboven wel een heel lelijke auto-correctie fout. Tuurlijk moest dit niet ‘fijn lijden’ zijn, maar ‘pijn lijden’.
Heb hier en daar in mijn leven ook forse kwetsuren opgelopen en weet dat na veel ellende uiteindelijk slechts een herinnering overblijft.
‘Geniet’ van je pijnstilling en probeer je hersteltijd zonder stress uit te zitten.
Sterkte ![]()
Ik snapte wat je bedoelde. En nu is het symmetrisch. In 2012 is de andere spierbal al aan de beurt geweest.
Nu nog mijn kuiten en Achilles pezen🤣
Goedemorgen broeders, nu met deze Raketa. Kijk 'em nu eens schitteren in deze heerlijke zonnestraaltjes deze morgen.
Geen rode maar zwarte zondag bij Raketa. Blijkbaar viel 24 mei in 1987 ook op een zondag. Fijne Pinksteren iedereen.
Een collectie om trots op te zijn