Goedemorgen vrienden.
Vanmorgen een van de twee nieuwe kleintjes.
Klein maar fijn.
Met wat handgereedschap op weg naar boven. Eén van de oude, nu lege kinderkamers is een echte horlogekamer geworden. Op deze grijzerige vrijdag de laatste loodjes.
Voor iedereen een fijne Vostok-vrijdag en alvast een mooi weekeinde!
(En excuses voor de datum
)
Mooie Boctok vrijdag allemaal. Hier mooi weer. Pak de fiets maar even om naar de post te rijden voor een pakketje van Timeparts. Voor huidige (Leijona, Volna en Seiko) en toekomstige projecten de nodige acryl en saffier glazen besteld.
Waar maken jullie je zo druk om ![]()
Misschien kan Trump dit probleem bespreken in Moscow, als hij daar toch is…
We kunnen elkaar vlaggen, is best leuk een keer.
Deze grap dacht ik eerst ook te maken, maar beter dat je hem zelf in kopt. ![]()
Jullie kennen inmiddels mijn ‘juiste datum-behoefte’,
maar door het vele klussen, een grote berk snoeien en het zonder handschoenen slopen van een houten vloer plus laminaat (hoe dommig) zijn mijn vingertoppen enigzins beschadigd / gevoelig. Zozeer dat mijn mobiel mijn vingertoppen niet meer herkent ![]()
Dus een handopwinder dragen of doordraaien naar de juiste datum zit er even niet in ![]()
Fijne Vostok vrijdag. Als je nou gewoon elke dag even een halve minuut aan de kroon draait, dan staat de datum altijd goed
Ik draag gewoon een Vostok zonder datum als het me te veel moeite is om hem goed te zetten ![]()