Ik kan alleen maar met Piet @Piet82 meegaan.
Het blauw en rood matched niet met de plaat.
Veel beter!
Goed bezig!
Wat de bovenste betreft, inderdaad kleur matcht niet. Overweeg zwart of grijs. Of wit. Die kleur komt terug. ![]()
Een oldie van mij, let ook op de pittige kroon! ![]()
Maar versterkt het tonnetje effect bij een 420. Kijk maar eens van opzij. ![]()
Opmerkelijk, na zo’n 13 jaar met Amphibia’s en bezel experimenten, vind ik ze orgineel, vaak het beste in balans. Lekker makkelijk en voordelig ook. ![]()
De bezel op de bovenste foto vind ik totaal niet kloppen met de stijl van de Scubadude. Ik vind 'm alleen mooi met de originele stippen bezel OF een gladde.
Ze hebben ze er in Rusland dan ook niet voor niets opgezet ![]()
Mwa, ik vind het niet verkeerd. De Secondewijzer is rood en hoewel het blauw niet dezelfde kleur is blijft het toch blauw dus het gaat wel.
De stijl matcht misschien inderdaad niet helemaal, al heeft het dan weer iets zomers.
Even aanzien.
![]()
Onderschat dat niet. ![]()
Heb daar ook over nagedacht, maar dan duidelijk helderrrood. ![]()
Een tip misschien.
AM-WATCHES is een kwaliteits bezel leverantier. Ze hebben ook een paar “configurator’s”.
Kun je spelen met kleuren. Ook van de dial en kast model. O.a. de 420. Leuk voor een impressie.
Heb er een bezel ooit gekocht, prachtig ding, maar ca 50 euro meen ik.
Het gaat gelukkig de goede kant op
Fijn on te horen.
![]()
Deze ochtend begroet door de Amphibia met de Pepsi en hij bevalt me toch prima hoor. Die blijft voorlopig zitten.
Leuke foto!
En zo matcht de bezel weer prima! ![]()
![]()
Hou vol Richard. ![]()
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar eindelijk is hij klaar! De Radio Room mod. Amphibia 100 case, Standaard Boctok bezel. Zwart om de cijfers en wijzers te accentueren. Radio Room dial en hand set. Volledige service van het uurwerk. Met speciale dank aan Folkert en Dirk ![]()
Prachtig resultaat
, vooral met de mesh band
Wat een prachtig resultaat! Ik ben heel blij dat mijn Radioroom wijzerplaat en wijzers in deze bijzondere Vostok terecht gekomen zijn. Al de banden staan 'm goed. Veel plezier ermee Drex!