Yip. Alle drie de kleuren, waarbij de prijzen uiteenlopen van 135 tot 150 euro. Vostok-watches24.com heeft alleen de geelgroene en blauwe. Maar dan wel voor 210 euro ![]()
Leuk Charles, ben benieuwd.
Dat maakt nogal wat verschil…
Ik had gezocht op Pripyat, dan vind je enkel de wijzerplaat… Zoeken op 160 dus. Benieuwd hoe het horloge er in het echt uitziet in plaats van de renders.
Dat is maar een geleend plaatje van het internet, diegene die ik gekocht heb is niet helemaal gloednieuw meer, maar daardoor was ie wel gunstig geprijsd.
Geheel mee eens. Dat is dus wat ik steeds doe in dit gezellige -horloge-hobby- forum.
Citaat van mij zelf als voorbeeld: “Ik koop zelf al jaren geen horloges of accesoires meer daar. Helaas voor de goedwillenden onder hen”.
Ik hoop dus dat je stelling, waar ik ook geheel mee eens ben, in het algemeen was bedoeld. ![]()
Ik probeer juist constant, al jaren te waken op “gezellige horloge inhoudelijke” bijdrages.
Sinds 2012 ongeveer. ![]()
Lekker op een mooi zwart Hirsch bandje gezet …
Melodietjes zijn grappig en leuk als je alarm functie gebruikt.
Mooie kleuren heeft deze. Ik heb er ook één gehad. Inmiddels is het horloge via via nu in bezit van @Charles2 .
Zeer zeker. Als mensen eigen keuzes maken met respect voor zichzelf én zijn of haar medemens zul je mij niet horen. Want met uitholling van het woord respect begint meestal alle ellende.
Me too. Tjeetje, wat is nu een goede emoji om ‘vol verwachting’ of ‘vol spanning’ aan te geven? ![]()
Leuk! Met klassieke band en doosje. Ik hou van die details. ![]()
![]()
Moet me toch even van het hart: de wijze van communiceren in dit topic is een oase ten opzichte van andere gedeelten van ons mooie forum: chapeau ! Gewoon fatsoenlijk. En dat hoeft dus niets met “respect” te maken te hebben maar wel met normale omgangsvormen. Laat ons het vooral oneens zijn over horloges, Rusland, kunst, motoren en voetbalclubs. Dat maakt het leven wel zo aangenaam.
Heel mooi!
Thx!
Ook een erg mooie detail foto.
Ja viel niet tegen voor een macromodus van de telefoon uit de losse pols haha
Altijd als deze weer terug in de roulatie komt sta ik te kijken van de afwerking, en dan met name van de indexen. Mooi spul ![]()
Moet me toch even van het hart: de wijze van communiceren in dit topic is een oase ten opzichte van andere gedeelten van ons mooie forum: chapeau ! Gewoon fatsoenlijk. En dat hoeft dus niets met “respect” te maken te hebben maar wel met normale omgangsvormen. Laat ons het vooral oneens zijn over horloges, Rusland, kunst, motoren en voetbalclubs. Dat maakt het leven wel zo aangenaam.
En hier sluit ik mij 1000% bij aan!
Gewoon fatsoenlijk
Zo heurt het ook. Thanks.
vol spanning
Ik trek het niet meer Charles! Wanneer ga je 'm uitpakken? ![]()
![]()
Dat is ‘m inderdaad! ![]()
Post weer eens wat, altijd leuk. ![]()