Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Beste Sander, ik heb je een pb verzonden met info over de Komandirskie serie. :+1:

Consul :smiley: Daar gaat het prima mee. Heb hem de laatste tijd minder gedragen. Maar komt wel weer.

Het opwinden gaat erg zwaar. En het horloge is het eigenlijk niet waard om compleet te servicen. Achja.

1 like

Zo is dat!
Deze komen bijvoorbeeld van Bas.

4 likes

Ik wil het wel voor je nakijken hoor.

Voor wie geïnteresseerd is: Mooie vintage Vostok duiker, model zie je niet heel veel meer en wordt ook steeds duurder (de mijne krijg je niet voor deze prijs!). Ik heb verder niks met deze advertentie te maken, maar als je zoiets zoekt; handwinder, geen datum, in mijn ervaring zeer betrouwbaar uurwerk.

https://www.vinted.nl/items/8763854534-vostok-amphibia-diver-vintage

4 likes

Erg mooie Vostok inderdaad!!

1 like

Heb je daar wel zin in? Straks springt de lume er weer uit :stuck_out_tongue:

Maare, mag hoor. DM maar even je adresgegevens (weet niet of ik ze nog heb), en dan stuur ik 'm in een brief met bubbeltjesplastic erin. Moet goed genoeg zijn toch?

1 like

Wel track en trace verzenden, je hebt mijn gegevens in je mailbox. Laat maar weten als je het op de bus doet.
Zit de lume nog goed? En is de kleur nog hetzelfde? En waarom draag je het zo weinig?

1 like

Lume is goed. Kleur is hetzelfde. En ik heb teveel horloges. En 33mm is eigenlijk toch net iets te klein. Maar het blijft wel een mooi horloge.

1 like

Gelukkig, ik zal wel even bekijken waarom het zo zwaar opdraait. Zal wel een kleinigheidje zijn, en hoeft niet uit elkaar, en anders wel, hè. Ik stuur de rekening wel op :wink:

1 like

Ik zal hem tzt wel opsturen, als ik opeens weer de neiging voel om hem te gaan dragen. Want verzenden is sowieso al 8 euro ofzo. Blijkbaar kan Track & Trace niet met een briefkaart.

1 like

Als je ooit in de buurt komt mag je het ook afleveren.

1 like