Nja, veel draagtijd krijgt die niet, en originele Okeahs gaan voor belachelijk veel geld vantegenwoordig, dus dat zet wel aan het denken. Maar tja, geld verdampt ook maar, en ik heb niks anders op het oog, dus… afwachten. ![]()
3 likes
1 like
Dan is dit je kans om ervanaf te komen.
3 likes
Ik weet het al 50% zeker…
2 likes
Goedemiddag vintagevrienden,
Nu is deze weer aan de beurt, een mooie Pobeda.
Door de aantrekkelijke kleuren op de plaat is het mijn favoriete Pobeda.
Binnenin tikt het mooie uurwerkje kaliber 6367
12 likes
Hoi, vanmiddag weer twee Russen binnengelopen, nu ook dat horloge dat ik nodig heb als donor voor de Raketa waarvan ik de kast al heb verchroomd, met smoky chroom.
Deze Pobeda is verkocht als Not Working, ik heb het opengemaakt en alles is in orde en het loopt weer
Leuk uurwerkje ook.
Zoals je op de foto kunt zien, is de stift nog in orde, het buisje van het kroontje zit er nog opgedraaid.
Een beetje energie in de ton gedraaid en wat olie op de steentjes van de snelle raderen en het liep weer. Binnenkort krijgt het een servicebeurtje.
Deze had ik besteld voor onderdelen zoals de veer en de veerton en voor de wijzers voor de Raketa.
Uurwerk ziet er ook niet slecht uit dus misschien kan ik dit uurwerk in zijn geheel gebruiken, we zien wel.
Ik ga er morgen aan werken.
En dan staat deze Raketa weer in elkaar, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.
Kast is zover klaar, misschien doe ik nog een laag chroom over, moet ik nog even bekijken.
13 likes
Nog snel even een wisseltje naar deze Boctok.
Heeft een mooie kast en heeft een speciaal glas met al die ribbeltjes.
Misschien kan de plaat nog iets opgeknapt worden
Uurwerk is in orde, behalve de veer; die is gebroken en het is erg vuil, dus het krijgt een servicebeurt.
12 likes
Mooie combi
3 likes
Thnx👍
1 like