Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

De blauwe en dit is meer door de afwijkende kleur uurwijzer van de zwarte met de rest van het kleurpalet.
Ben opzoek gegaan naar identieke opmaak van deze 2 maar kan het nergens vinden. :mag_right:

2 likes

De blauwe

2 likes

Blauw!

Sterker nog, het begint nu wel héél erg te kriebelen. Wat een mooi horloge :star_struck:

Even gekeken op de Slava-site, maar daar vind ik jammer genoeg alleen uitvoeringen met andere, naar mijn idee minder mooie, wijzers.
En toch ook wel fors aan de prijs :worried:

2 likes

Dat was nog eens een gezonde pizza Charles!

2 likes

Blauw. Marine blauw. Potemkin, voel mijn kuiten nog na het bestijgen van de gelijknamige trappen in Odessa. Overigens een legendarische zwijgende film Pantserkruiser Potemkin (geregisseerd door Sergej Eisenstein). Moet must see. Daarna wil je zeker dat horloge.

6 likes

Zoiets hadden wij ook gisteravond, maar dan zonder de pizza maar met gebakken krieltjes.
:ok_hand:
(Voor de niet ingewijden, kleine aardappeltjes)

Marine blauw. :blush:
(Hoewel de schepen eerder grijs zijn)

Dit ook wel aardig om te vertalen hierbij. Achter op een Poljotdoos.
:beers: :clinking_glasses:
Goed weekend!

7 likes

Ben verslaafd aan sla. Heb dan ook 'tig soorten in een bak staan.
En zo krijgt zelfs een pizza toch iets gezonds over zich :wink:

3 likes

Sturmanski Open Space weer eens op leer.

:crown: will rock you :smiley: :rock:

13 likes

:heart_eyes:
Hier kun je toch alleen maar van dromen…

Fijne tijd nog!

1 like

15 likes

Met die kinderwagen die van de trap af rijdt!

1 like

Ik zou geloof ik de zwarte nemen. Ik ben niet zo van Pepsi en ik vind 'em er ietsje meer classic uitzien.

3 likes

Bkauw! Puur kwestie van smaak. Tof horloge.

4 likes

Met die brede oranje wijzer?

1 like

Zeer sierlijk ontwerp. Als 'ie groter dan 33 mm zou zijn, zou ik hem zeker aanschaffen. Ondanks dat het horloge een vrouwenmodel zou zijn.
(De tatoeage maakt het beeld wel helemaal compleet, eerlijk gezegd.)

3 likes

Zowieso is blauw mijn voorkeurskleur wat betreft wijzerplaat. Dus daar gaan we voor.
Iedereen bedankt voor de input.
Voor meer info zie link. Wel Google Translate gebruiken. :rofl:

2 likes

Dank voor uw vriendelijke opmerking! Voor een dames horloge uitzonderlijk unisex, sterk punt van vostok.

4 likes

Een Copernicus voor de liefhebber bij onze oosterburen te koop.

https://uhrforum.de/threads/raketa-kopernikus-der-udssr.624321/

2 likes

Toch goed getroffen dit horloge. Met name de kastvorm, die heeft wel wat dat dreigende/ont verzettelijke van een oorlogsschip. Even weer wat foto’s en historie bekeken van dat schip.

Inmiddels neig ik dan toch meer naar de (dreigende) zwarte en de rode accenten. :thinking:
En ook mede door de opmerking van @Tabogano over dat “classic”. Betreft hier wel een zeer antiek oorlogsschip.

Veel plezier er mee in ieder geval.

5 likes

Halverwege :rock: you toch maar opgegeven.

:beers:

13 likes