Vandaag de door Wolter @Macx gefacelifte Raketa om de pols. ![]()
Maar misschien is het wel een steur?
Volgens Google Lens is dit een witte haai op de bezel Jan
Maar goed, inmiddels is deze haai verwerkt in jouw horlogebandjes toch?
Volgens mij ook Folkert. Was geruststellen in de zin dat het dus “geen” Steur is. Was toch een beetje afknapper geweest toch? ![]()
Film Jaws nog gezien trouwens? ![]()
Door de foto in je laatste post ga ik ervan uit dat je (nog) niet bekend ben met de verschillende draagwijzes van een NATO, vandaar een klein overzichtje van mij.
Double pass met gesp aan 12 uurs kant:
Lange kant doorgevoerd tot splitsing met korte extra bandje, lange kant door gespje kleine band, dubbele band onder horloge op pols, gespen en last hebben van lange flap.
Single pass met gesp aan 12 uurs kant:
Lange kant doorgevoerd tot gesp van korte bandje halverwege horlogekast zit, horloge op pols met enkel de lange band eronder, lange kant door gesp korte band en dan de normale gesp (lange kan direct door korte als hand dan door de ruimt kan die overblijft.
Double pass met gesp aan 6 uurs kant:
Bandje vanaf de andere kant door de lugs, verder idem aan double 12
. Horloge hoog van de pols, de flap iets minder in de weg.
Single pass met gesp aan 6 uurs kant:
Zoals ik hem het liefst draag, (ook de leren bandjes met gesp op 6 uurs kant )
Iedem als gesp op 12 uurs kant, horloge dicht op de pols, lange flap aan onderkant pols waar je hem goed weg kan vouwen, gewoon prettig dus
In de hoop dat je wijs kan worden van mijn verhaal wens ik je veel suc6 en hierdoor misschien wel meer draagplezier!
Door de foto in je laatste post ga ik ervan uit dat je (nog) niet bekend ben met de verschillende draagwijzes van een NATO
Was als grap bedoeld, ik vouw 'm gewoon netjes om hoor, zodat ie in het bandje zit.
vandaar een klein overzichtje van mij.
Tsjonge, ik wist helemaal niet van die andere manieren! Dankjewel, Ricardo!
Zo was mijn eerste ervaring met de rally op NATO, het horloge zweefde zover boven mijn pols dat ik dacht, dit is ééns en nooit meer. Bij ontdekking single pass, ja lekker met heet warm weer
.
Bij ontdekking single pass, ja lekker met heet warm weer
De enige NATO die ik nog heb, Single Pass. De rest vind ik oncomfortabel door die prop.
De indices zijn zo gemaakt dat de wijzerplaat een radioactieve straling teken vormt?
Heel mooi in ieder geval!
Oeh! Deze is erg mooi!
Waarom zijn al die begeerlijke horloges nou toch weer limited editions ![]()
Dat maakt ze juist toch zo bijzonder. ![]()
Ja, maar nu wil ik ook zoiets hebben. Zal wel onmogelijk zijn ![]()
Zoek, zoek, en gij zult vinden. ![]()
Limited Edition nummer 3 van 200.
Wow! Hoe krijg je het weer voor elkaar! Deze is echt zooo cool! ![]()
De Vostok collectie schreeuwde om een Pripyat.
De standaard Chernobyl in diverse kleuren dial kan men in principe nog overal krijgen / kopen.
Deze Limited Edition van Relojes Speciales is wel een uitzondering op de regel door zijn bijzonder ontwerp en in beperkte lage aantallen uitgebracht. ( 200 genummerd in de backcase )
Zeer gewild onder de verzamelaarsgilde en nog schaarser dan de Zilveren Casio Duro.
Het zal wel door mijn naam komen, maar ik voel me zeer gezegend. ![]()