Show je Black Bay 54

Hi! Toffe Nato, waar is deze van?

1 like

NA: Uiteindelijk de juiste gevonden, onwijs blij mee!

Ben benieuwd wanneer ik weer een volgend ‘droom horloge’ bedenk…

13 likes

Is een heel fijne, zachte nato. Waar deze van is…Goeie vraag… hier op forum gekocht…misschien herkent iemand het logo:

Phenomenato

2 likes

Gefeliciteerd met je mooie NA!

Gefeliciteerd! Hij is inderdaad top!

10 likes

NA:

15 likes

Tof! Welke maat pols heb je?

Pohh het regent NA’s goed bezig allemaal😍

2 likes

10 likes

8 likes

@Phil3 je hebt hem al weer snel in het blauw staan. Is de BB54 toch niet helemaal je ding?

Mijn exemplaar weer terug op de OEM band gezet de Tudor endlinks passen echt strak, wat een gepriegel :construction_worker_man: :wrench:

5 likes

7 likes

Vandaag was het zover! I got the call! Weliswaar niet voor een nieuwe NA, maar voor mijn OEM rubber band! Gelijk de auto en en op naar S&C. Ik heb meerdere banden gehad voor mijn 54 maar dit zit als gegoten. spijt dat ik een aantal aftermarket bandjes gekocht heb. Had beter gelijk deze moeten kopen.

Plaatje voor de sfeer

13 likes

Heel nice! Ik ga 'm binnenkort ook bestellen. Irritant dat 't niet gewoon online kan, en dat je (2x) fysiek moet langskomen.

1 like

Ik vind het niet erg, even je neus laten zien is altijd goed.

Gaaf hoor :facepunch: :facepunch:

1 like

Goedemorgen!

8 likes

Mocht je de rubberband gaan bestellen, hou er rekening mee dat je de endlinks van de rubberband er ook bij besteld. Die van de stalen band zijn anders dan de rubberband.

In de endlinks van de stalen band zitten springbars van 1,8mm en rubber 1,5mm (de 1,8mm passen niet door de rubber band heen)

Als je de endlinks van de stalen band gebruikt zit er speling van 0,3 mm tussen waardoor de endlinks rammelen tegen de kast.

Endlinks zijn rond de €110 euro

Kortom, rubber band compleet €760 :nerd_face:

2 likes

Goedemorgen,

Even een plaatje van mijn BB 54 blue Lagoon die ik nu een tijdje heb.
Ben er erg blij mee en die Dail is echt heel gaaf.

11 likes