Show je Black Bay 54

Daar ben ik ook wel echt benieuwd naar. Heb al meerdere opties gezien, maar verwacht dat het niet beter wordt dan staal.

Wat mij betreft is er maar één echte Bond nato.

9 likes

Ik zal mijn best doen :+1:

1 like

Nice! Staat goed hoor. Zit ook lekker met nato. De BB54 is lekker dun natuurlijk. :smile:

8 likes

Staat goed @Tmbrszs

9 likes

.
.
.
.

Ik heb mijn bb54 net de voor de vakantie gekocht, op rubber, want zo wilde ik hem en mij enorm verbaast hoe mooi, prettig en fijn dit horloge is. Beste wat tudor heeft gemaakt recent imho.

17 likes

Is dit het mannelijke equivalent van girl math? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

:joy::rofl::thinking:

Kan iemand mij vertellen wat een rubberen band kost officieel van tudor? En hoe kom je hierheen? AD? Chrono? En wat zijn goede alternatieven?

Waar heb je die Nato Strap vandaag als ik vragen mag? Deze zoek ik nog en de kleur groen op deze strap is perfect! Op websites lijkt de groen vaak te groen en licht.

Op rubber is ‘ie ook wel erg lekker hoor. Zou wel de band erbij willen hebben. Dat wordt binnenkort een belletje AD :smiley:

1 like

Denk de AD, maar let op dat je ook endlinks en de clasp bestelt.

1 like

@PAJB laats bij de AD geweest voor de rubberen band. Heb hem nog even laten liggen, vind ruim €600 voor een bandje erg aan de prijs.

Dit

17 likes

Waar heb je de Bond Nato vandaan? Die groene kleur is perfect.

1 like

17 likes

Ik heb genoeg horloges op staal en de gimmick net deze is nu net die rubberband op een duikertje uit de tudor/rolex stal.

Beetje vernieuwend :grin:

Ooit via het forum overgenomen. Komt bij Geckota vandaan.

1 like

Hoe draagt het rubber.?

1 like