Lekker bezig!
Thanks! Het wordt onderhand wel eens wat
…
Gisteren weer een erg leuke Rikketik gedaan, een evenement waar ik vaak mijn twijfels over heb gehad in het verleden. Die twijfel laat ik in het vervolg wel achterwege. Erg veel leuke gesprekken gehad waarbij blijkt dat Brunmontagne (uiteraard) bij het bredere publiek nog niet bekend is. Kortom, eigenlijk het ideale evenement om daar verandering in te brengen. Goed verkocht, veel flyers uitgedeeld en vooral erg veel complimenten mogen ontvangen over de verschillende modellen. Ik denk ook dat de Ambassador de ideale toevoeging is aan de reeks.
Zoals ik wel vaker roep gebeuren dingen bij mij veelal spontaan. Ik had een gesprek met iemand (ik hoop dat je lid bent hier, want ik weet niet meer precies wie het was) en die gaf aan dat hij de Epilogue wijzerplaat zo mooi vond, maar dat hij bang was voor de PVD coatings bij zwarte kasten. Nou heb ik gisteren de hele dag staan praten over het feit dat ik vandaag de dag hier in Nederland assembleer en dus flexibel ben in wat ik wil uitbrengen en kwam spontaan het idee om ook een variant van de Epilogue uit te brengen in staal. Dus vandaag even aan de slag geweest, foto’s gemaakt en ook maar gelijk live gegooid nadat ik de bevestiging kreeg van veel klanten dat deze gaaf is. Nou heb ik hem wel gelijk live gezet, maar ben stiekem ook wel benieuwd wat jullie er van vinden!
Tof, leuk contrast met de wijzers en sportief ![]()
Lekkere combi hoor.
Thanks beide! Goede keuze dus! ![]()
Ja!!
Thanks! ![]()
Begin steeds meer keuzestress te krijgen met al het moois wat er is, maar vandaag even lekker de nieuwe Representor om de pols!
Dat zou ik geweest kunnen zijn, met die twijfel bij de PVD coating. Dus ja, ben hier lid en vermoedelijk toch meer in voor een Ambassador maar dan in paars, zonder structuur.
Haha dat zou maar zo kunnen, al weet ik zeker dat het ook nog iemand was! Hoe dan ook was het een top suggestie! ![]()
Die Ambassador heb ik met potlood alvast gereserveerd voor je hoor
.
Hahaha ik heb hem nog niet! De laatste Connector die ik op voorraad had is vandaag de deur uit gegaan! Staal zal ongeveer hetzelfde ogen als de titanium variant, al zal het qua kleur iets lichter zijn denk ik!
Beetje zoals dit:
Oeh deze plaatjes doen het ook wel goed! Vond die lapis ook heel mooi ![]()
Haha het zijn maar simpele renders, qua dials dan. Ik denk dat de uiteindelijke versie echt een super mooie combinatie gaat worden met dit model. Duurt helaas nog even voordat ze er dus zijn…
Haha ja die lapis is/was super gaaf. Maar de first edition (1-10) is nu uitverkocht! Komen vast nog veel mooie andere varianten bij
.
Ik bedacht me net dat ik hem natuurlijk al eens met de blauwe SW200 dial heb gedragen! Heb hem even door Photoshop gegooid en de bordeaux en paarse plaat er ook in geshopt!
Even in de zon met de goudklomp. Net even op de Brunmontagne website gekeken maar ik vind de Representor toch nog steeds het meest badass model van de hele line-up.
Haha de goudklomp, I like! ![]()
![]()
Jaa de Representor zal voor mij ook altijd een bijzonder horloge blijven, leuk dat je er (nog steeds) zo enthousiast over bent, thanks! ![]()
Enorm benieuwd naar wat de Ambassador mag gaan brengen in de toekomst, zeker die variant met small seconds ziet er erg smaakvol uit! Mooi dat je sinds de start horloges uit weet te brengen met een ècht eigen smoel!