Show je Brunmontagne

Die van jou anders ook hoor! :slight_smile:
Mooie foto!

1 like

Hier ook weer even gewisseld naar canvas.

4 likes

Die blijft gaaf zeg! :heart_eyes:

1 like

5 likes

Tijd voor Staal.

5 likes

Gave foto’s weer @HorlogeOpa!

Ik wil trouwens nog even een nieuwtje met jullie allemaal delen! Met trots kan ik zeggen dat Brunmontagne vanaf komende week te bewonderen zal zijn bij Popma en Popma Juweliers (@TicToc) in Heerenveen! Het spookte al een tijdje door mijn hoofd om de stoute schoenen aan te trekken en het (onderhand zoveelste) leuke gesprek met Robin daar over aan te gaan, en het was gelijk raak. Voor mij belangrijk dat het aansluit bij mijn verhaal, en dat doet het zeker! Lokaal, vakmanschap en echte passie voor horloges!

Kortom, ik kan nu met trots zeggen dat jullie ze daar kunnen gaan bewonderen! :smiley:

12 likes

Daar mag je zeker trots op zijn,
Gefeliciteerd!

Bedankt Sjaak! :smiley:

1 like

Leuk, beetje ver van Heerlen , maar :joy: zo lang je maar niet met Popma in Den Haag zaken gaat doen heb je mijn zegen :joy::+1:

2 likes

Leuk. Gefeliciteerd, Pascal. Weer een stap verder.

1 like

Volgende stap een Brunmontage boetiek :ok_hand:

Haha dan moeten jullie me nog even flink helpen met pionieren hoor :wink:.

2 likes

Gaaaaaaf

1 like

De firma Van Delft heeft pop up stores voor de Pepernoten, zo duur is dat niet met alle leegstand in de winkelstraten. Alleen een winkel vol leggen met horloges en stijl creëren kost wel geld.

1 like

Dat is toevallig…

Loop er net langs :rofl:

4 likes

Overigens, terugkomend op jouw suggestie. Ik was hier ook over aan het nadenken…Goed idee! Hier in Heerenveen was ik eerst van plan te gaan kijken maar heb er toch voor gekozen met Popma te gaan babbelen. Neemt niet weg dat ik graag mijn verhaal (volgens mijn vriendin met véél te veel details) vertel, dus wellicht dat ik nog verder ga kijken op termijn. Ik ben iig trots dat er weer een mijlpaal bij is gekomen :grin:.

3 likes

Bedenk dan van te voren dat je iets maakt waarmee je een popup store kan inrichten maar dat je het ook makkelijk kan afbreken en opslaan! Kun je het ergens anders ook eens proberen. Als je tijdelijk 200m² kan huren dan heb je maar 2 boekenkasten nodig om er een boetiek van 30m² (makkelijk gezegd) van te maken.
Screen als etalage, winkel moet elke dag leeg. Zal geen speciaal glas in zitten etc.

1 like

Ik heb inderdaad niet veel ruimte nodig dus dat scheelt nogal. Ik heb mooie displays dus daar heb ik al op geanticipeerd :wink: .

Kortom, top dat je zo meedenkt! Waardeer ik zeker. Goede suggestie en ik ga verder alvast wat zaken uitwerken!

1 like

6 likes

Vandaag ook weer de rosé/goud.


Heb deze nog niet gezien op een rosé/goud mesh ik denk dat het er goed op zal staan.

7 likes